Thai Airways har valgt SAS Ground Services i Storbritannien

Thai Airways International har underskrevet en aftale med SAS Ground Services om udførelse af ground handling i Storbritannien. Med aftalen indgås en ny kontrakt om ground services i London Heathrow. Det betyder, at SAS Ground Services skal håndtere ground handling til alle Thai Airways International’s afgange. Efter en grundig gennemgang af en række tilbud valgte Thai Airways International SAS Ground Services i konkurrence med de største handlere i London Heathrow. - Vi kan med stolthed konstatere, at vi blev valgt, fordi vi tilbyder kvalitetsservice, siger Christer Svensson, Managing Director. SAS Ground Services UK Ltd blev anmeldt som selskab i oktober 2004, og det er vores ambition at ekspandere på det britiske marked. Det glæder os meget, at vi har været i stand til at tiltrække så stort et flyselskab som Thai Airways International. For flere oplysninger, kontakt: Christer Svensson, Managing Director SAS Ground Services UK Ltd, tlf.: +44 20 8750 7681 - eller e-mail: christer.svensson@sas.dk