Brug dine EuroBonus point ombord med SAS

SAS er blandt de første flyselskaber i verden, som nu gør det muligt at betale med Euroonus point, når du handler ombord. Fra og med i dag kan du betale med dine point, når du køber mad, drikke, slik, parfume, make up og andre accessories fra SAS CloudShop ombord.

”Vi vil gerne give vores medlemmer muligheden for at kunne bruge deres EuroBonus point ombord. At kunne bruge sine point til indkøb på flyrejsen er et godt supplement til alle de andre muligheder, der er for at bruge sine point. Og det er en mulighed vores kunder efterspørger,” siger Magdalena Rohdin-Hurtig, som er ansvarlig for EuroBonus Rewards.

En Caesar salat med kylling koster for eksempel 2300 point, en Smoothie & Crisp menu 1500 point, en miniflaske champagne 2700 point og et Lego-fly 4600 point.

Der bliver brugt flest EuroBonus point til køb af flybilletter. Men mange bruger også deres point til hoteller, leje af bil, opgradering ombord eller gavekort. SAS har i løbe af de seneste år lanceret en række nye muligheder for at kunne bruge sine point – herunder blandt andet EuroBonus-shoppen (http://www.saseurobonusshop.com/sasloyrewards/home?language=da&vst=true) , hvor der er mere end 2000 produkter, som kan købes med point. Der ud over er det også muligt at købe en flybillet med en blanding af både point og penge.

Læs mere om, hvordan du kan bruge dine EuroBonus point (http://www.sas.dk/EuroBonus/Brug-point/)

For yderligere information kontakt
Anders Lindström, PR Director, +46 70 997 3394

Om os

SAS, Skandinaviens førende flyselskab, flyver 30 millioner rejsende om året til, fra og ind i Skandinavien. Vi forbinder vores tre knudepunkter - Oslo, København og Stockholm - med over 125 destinationer i Europa, USA og Asien. Inspireret af vores skandinaviske arv og bæredygtige værdier tager SAS global lederskab indenfor bæredygtig luftfart. Vi vil reducere de samlede CO2-udledninger med 25 procent i 2025 ved at bruge mere bæredygtig flybrændstof og investere i den mest moderne flåde i Europa. Ud over flyrejser tilbyder SAS ground handling, teknisk vedligeholdelse og luftfragt. SAS er en af grundlæggerne af Star Alliance ™ og kan sammen med vores partnere tilbyde næsten 19.000 daglige flyvninger til over 1300 destinationer over hele verden.