Check ind på din PC hjemmefra

Check ind på din PC hjemmefra SAS har nu lanceret en ny version af www.sas.dk, som tilbyder enklere og hurtigere bookinger og muligheder for selv at foretage check-in og valg af sæde. Den ny webside får også en enklere navigation og en mere moderne og brugervenlig udformning. Dagens kunder stiller nye krav til en effektiv rejse. Derfor arbejder SAS intensivt med at tilbyde smidige og enkle løsninger. Det ny rejsekoncept Scandinavian Direct er det seneste eksempel på dette. I forbindelse med lanceringen af konceptet i juni 2002 præsenteres også en helt ny webside. Foruden et antal nye funktioner har den ny version fået nyt udseende med en enklere og tydeligere navigationsstruktur. - Denne webside er en af SAS' vigtigste salgs- og kommunikationskanaler. Den omsatte i 2001 mere end 1 milliard svenske kroner. Vi forudser, at vore elektroniske kanaler kan bidrage til et mere effektivt direkte salg og bedre servicemuligheder på linje med vore kunders krav, siger Filip Francke, ansvarlig for SAS Electronic Channels. På den nye webside er alle produkter nu samlet i en og samme bookingfunktion. Kunden kan med hjælp af web check-in registrere sig, checke ind og vælge sæde inden han/hun tager til lufthavnen. Web check- in kan anvendes fra 22 timer inden afrejsen og gælder for alle passagerer som rejser på intraskandinaviske ruter samt indenrigs i Danmark, Norge og Sverige uanset billettype. - Vi tror på, at web check-in bliver en populær funktion. Allerede i testperioden har vi noteret en stor interesse og har fået mange positive reaktioner. Enkelhed er i fokus, og det er vort ønske, at vore rejsende booker deres rejser på www.sas.dk, rejser på e-ticket, foretager sin indcheckning og vælger sæde på websiden. På den måde kan kunden gå direkte til gaten, når han eller hun ankommer til lufthavnen og dermed slippe for ventetid. Ved eventuelle forsinkelser eller ændring af gate informeres kunden om dette via SMS, siger Filip Francke. Hovedleverandører til den ny webside er Scandinavian IT-Group. Vignette, Microsoft, Adcore og Starsky. For yderligere oplysninger kontakt venligst: Filip Francke, Director SAS Electronic Channels på telefon 0046 70 997 0714 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/07/20020607BIT00560/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/07/20020607BIT00560/wkr0002.pdf