Condé Nast Traveler: SAS er blandt verdens bedste flyselskaber

I mere end 30 år har rejsemagasinet Condé Nast Traveler bedt sine læsere om at udpege verdens bedste destinationerhoteller og flyselskaber i konkurrencen Readers Choice Awards. I år er SAS med  den attraktive liste over verdens 20 bedste flyselskaber.

Condé Nast Travelers Readers Choice Awards er anset i branchendels fordi selve magasinet er af høj kvalitetog dels takket være det store antal rejsende, der stemmer hvert år – i år 429.000 personer.

-Der findes flere hundrede kommercielle flyselskaber i verden. At blive rangeret som nummer 16 i verden er en stor ære. Det viser, at vores satsninger er rigtige, men det viser især, at vores tusindvis af medarbejdere har gjort et fantastisk flot stykke arbejde. Det her er deres prissiger Karl Sandlund, Executive Vice President Commercial hos SAS.

SAS har altid arbejdet med bæredygtighed og rejseoplevelsen. De seneste lanceringer er nye fly, et lettere interiørmadkonceptet New Nordic med sæsonbaserede og lokaltproducerede råvarer samt hurtigere WiFi ombord  kortruterne.

Om os

SAS, Skandinaviens førende flyselskab, flyver hvert år over 30 millioner rejsende til, fra og mellem Skandinavien. SAS' tre knudepunkter – København, Oslo og Stockholm – med 125 destinationer i Europa, USA og Asien. SAS er en af grundlæggerne af Star Alliance™ og her tilbydes over 19.000 daglige afgange til 1.300 destinationer verden over.