En million rejser til salg på sas.dk

Fra og med i morgen d. 18. august sætter SAS over 1 million billige billetter til salg på sas.dk.  Kampagnen er SAS største lavpriskampagne nogensinde og samtidigt den største i Skandinavien.

Vi gør alt, hvad vi kan for at alle vores kunder skal få øjnene op for SAS lave priser”, siger Per Møller Jensen, VP for Brand, Marketing og EuroBonus i SAS. Med kampagnen viser vi for alvor, at SAS også kan tilbyde den ferie – og fritidsrejsende nogle rigtig gode og konkurrencedygtige tilbud”, siger Per Møller Jensen.

Billetterne sættes til salg i perioden 19. – 30. august, og kan købes gennem sas.dk, SAS Travelcenter  (+45 70102000) eller via et rejsebureau. SAS EuroBonus kunder får mulighed for at booke allerede fra d. 18. august. Rejseperioden er samtidigt blevet forlænget fra 1. oktober 2010 til og med 31. marts 2011 – dog med enkelte begrænsninger i jul og nytår. Kampagnen gælder i Danmark, Norge og Sverige samt vores internationale marked.

Hos SAS indgår 23 kg gratis bagage, EuroBonus point, frit sædevalg samt Europas bedste punktlighed der bringer vores kunder til deres destinationer til tiden.

Priseksempler:

København – Dubai - København: 3495,- dkr

København – London: 495,- dkr

København – Paris: 495.- dkr

København – Chicago - København: 3995,- dkr

København – Aalborg: 245,- dkr

For mere information kontakt Per Møller Jensen, VP for Brand, Marketing og Eurobonus i SAS på +45 3232 3290.

Tags: