Flyv med SAS til London for kr. 795,-

Report this content

Flyv med SAS til London for kr. 795,- Fra den 20. februar tilbyder SAS en lavpris til London, hvis kunden bestiller rejsen via SAS hjemmeside www.sas.dk Prisen er inklusiv alle skatter og afgifter. Med denne pris til en af SAS populæreste destinationer, vil SAS nu være repræsenteret i alle priskategorier. Rejserne er omfattet af SAS normale servicekoncept for økonomiklasse, hvilket bl.a. betyder, at der tilbydes mad og drikke under flyvningen. Billetten giver ligeledes mulighed for optjening af EuroBonus-point. SAS indleder med 2 daglige afgange fra København til London Heathrow og 3 afgange fra London til København. Der vil på alle afgange være et begrænset antal pladser. København Kastrup - London Heathrow SK507 KL.10.35 SK1507 KL.17.10 London Heathrow - København Kastrup SK500 KL.06.50 SK508 KL.12.45 SK1508 KL.21.05 Et enkelt regelsæt knytter sig til denne pris. Rejsen skal bookes senest 21 dage før afrejse, og opholdet må ikke overstige 21 dage. Yderligere skal den rejsende være bortrejst natten mellem lørdag og søndag. For mere information, kontakt venligst : Camilla Wallander, marknadschef SAS Sverige, +46 709 97 40 40 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/14/20020214BIT00540/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/14/20020214BIT00540/bit0002.pdf