Her flyver SAS i juni

Som tidligere kommunikeret genoptager SAS nu gradvist trafikken på et antal ruter i løbet af juni måned, hvilket betyder, at SAS øger kapaciteten fra 15 til 30 fly. SAS præsenterer nu de ruter, der genoptages i sidste del af juni.

Mange af de nye ruter, der genoptages i sidste halvdel af juni, vil blive fløjet fra København. Fra København åbner SAS 16 nye ruter til lande som Tyskland, Belgien, Island, Færøerne, Litauen, Spanien, Frankrig, Grækenland og Kroatien.

I slutningen af ​​juni genoptager SAS trafikken fra Stockholm til en række middelhavsdestinationer: Palma i Spanien, Nice i Frankrig og Athen og Thessaloniki i Grækenland.

I Norge øger SAS sine frekvenser på indenrigsruter, hvor SAS i juni opererer på alle destinationer. SAS genoptager også en enkelt udenrigsrute fra Norge til Split i Kroatien.

Her kan du læse mere om SAS' trafikprogram i juni.

Nye linjer fra 15/6:

• CPH-Bruxelles (dagligt undtagen lørdage)

• CPH-Düsseldorf (dagligt undtagen lørdage)

• CPH Færøerne (tirsdag, torsdag, søndag)

• CPH-Hamborg (dagligt undtagen lørdage)

• CPH-Milano (mandag, onsdag, fredag, søndag)

• CPH-München (dagligt undtagen lørdage)

• CPH-Palanga (mandag, onsdag, fredag, søndag)

• CPH-Reykjavik (mandag, onsdag, fredag, søndag)

• CPH-Stuttgart (tirsdag, torsdag, søndag)

• CPH-Trondheim (mandag, onsdag, fredag)

• CPH-Vilnius (dagligt undtagen lørdage)

• ARN-Athen - fra 6/6 (lørdag)

• ARN-Palma de Mallorca (lørdag)

Nye linjer fra 20/6:

• CPH-Athen (mandag, lørdag)

• CPH-Frankfurt (dagligt undtagen lørdage)

• CPH-Malaga (lørdag)

• CPH-Nice (lørdag)

• CPH-Split (onsdag, lørdag)

• OSL-Split (lørdag)

• ARN-Nice (lørdag)

• ARN-Thessaloniki (lørdag)

For yderligere information kontakt venligst SAS’ presseafdeling på +45 32 32 31 35.

SAS, Scandinavia's leading airline, flies over 30 million passengers to, from and within Scandinavia each year.  The airline has three main hubs – Copenhagen, Oslo and Stockholm – with 125 destinations in Europe, USA and Asia. Supported by its Scandinavian Cultural Heritage and sustainable values, SAS is striving it reduce its total carbon dioxide emissions by 25 percent and operate with biofuels corresponding to the total consumption of aviation fuel used in all SAS domestic flights, by the year 2030.

In addition to flight operations, SAS offers ground handling services, technical maintenance and air cargo services. SAS is a founder member of the Star Alliance™, and together with its partner airlines offers around 19,000 daily flights to over 1,300 destinations worldwide.