MASSIV INTERESSE FOR SAS' "DESTINATION UNKNOWN"

SAS åbnede muligheden for, at EuroBonus-medlemmer kan tilmelde sig den nyligt introducerede flyrejseoplevelse "Destination Unknown" i dag kl. 12.00. Inden for få minutter havde over 1000 medlemmer tilmeldt sig chancen for at begive sig ud på denne mystiske rejse.

Den 5. april møder forventningsfulde SAS EuroBonus-medlemmer op i Københavns Lufthavn, klar til at drage ud på en mystisk rejse. De rejsende inviteres til at udforske et nyt koncept; et flyve til en ukendt destination og deltage i et unikt eventyr, skabt af SAS.

SAS inviterer selskabets EuroBonus-medlemmer til en mystisk rejse, der finder sted mellem 5. april og 8. april 2024, med et mål om at skabe en spændende og unik oplevelse for de rejsende. Passagererne kender ikke destinationen før de går ombord på flyvningen, hvilket er med til at gøre oplevelsen ekstra interessant.

Alle sæder på flyvningen er reserveret til SAS EuroBonus-medlemmer og kan kun købes ved brug af EuroBonus-point.

”Jeg er begejstret for dette innovative koncept, samt helt overbevist om, at andre rejsende er spændte på tanken om at rejse til en ukendt destination – præcis som jeg selv er det. Muligheden for at begive sig ud på en eventyrlig og mystisk tur, sammen med andre entusiastiske rejsende, samt muligheden for at knytte nye venskaber på vejen, er virkelig interessant. SAS står for tillid og kvalitet, og vi lover passagerer et eventyr, der vil løfte deres rejseoplevelse til et helt nyt niveau. Dette er ikke bare en rejse; det er noget helt ekstraordinært, som med garanti vil skabe minder for livet,” udtaler Paul Verhagen, EVP & Chief Commercial Officer hos SAS.

Samtidigt kan SAS afsløre, at der findes en mulighed for at konceptet gentages i fremtiden, hvis det initiale respons fra SAS’ næsten 8 millioner EuroBonus-medlemmer er positivt. Luftfartsselskabet har et ønske om at omdefinere rejsenormen, samt skabe betydningsfulde rejseminder for livet.

Alle pladser på flyet er reserveret til SAS EuroBonus-medlemmer, og kan kun købes med EuroBonus-point. Destination Unknown-billetterne er alle såkaldte biobrændstofbilletter. Læs mere om SAS biobrændstofbilletter her: https://www.sas.dk/bio/

For yderligere information kontakt venligst SAS’ presseafdeling på +45 32 32 31 35.

SAS, Skandinaviens førende flyselskab med knudepunkter i København, Oslo og Stockholm, flyver til destinationer i Europa, USA og Asien. Inspireret af vores skandinaviske arv og værdier baseret på bæredygtighed, stræber vi i SAS efter at være førende inden for bæredygtig luftfart globalt. Vi vil reducere vores samlede CO2-udledning med 25 procent inden 2025 ved at anvende mere bæredygtigt flybrændstof samt vores moderne flåde med brændstofeffektive fly. Ud over flyvninger tilbyder SAS ground handling services, teknisk vedligeholdelse og luftfragt. SAS er en af grundlæggerne af Star Alliance™ og tilbyder sammen med vores partnere et stort antal destinationer over hele verden.