Mindehøjtidelighed for ofrene i Milano

Report this content

Mindehøjtidelighed for ofrene i Milano En mindehøjtidelighed for ofrene for ulykken med SK 686 vil finde sted i Danmark, Norge, Sverige og Italien. Ceremonierne, hvortil de pårørende er indbudt, vil have deltagelse af en række repræsentanter for de fire lande samt medlemmer af SAS ledelse. Mindehøjtidelighederne vil finde sted i København, fredag den 12. oktober klokken 15.00 i Vor Frue Kirke, i Oslo fredag 12. oktober 12.00 i Oslo Domkirke, i Stockholm fredag den 12 oktober klokken 11.00 i Storkyrkan og i Milano lørdag den 13 oktober klokken 10.30 i Domkirken. Mindehøjtidelighederne vil blive ledet af domprovst Lennart Koskinen i Sverige, biskob Gunnar Stålsett i Norge og domprovst Anders Gadegaard i Danmark. SAS i Danmark har siden tirsdag haft en kondolancebog fremlagt på selskabets kontor Hedegaardsvej 88, København. Alle der ønsker at kondolere de pårørende er velkommen på alle hverdage mellem klokken 10.00 og 18.00. Udvalgte repræsentanter for den danske presse vil være til stede. For yderligere oplysninger kontakt venligst informationsafdelingen på telefon 32 32 46 75. Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/11/20011011BIT00560/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/11/20011011BIT00560/bit0001.pdf