Nu introduceres SAS Corporate Card

Nu introduceres SAS Corporate Card - et kombineret rejse- og betalingskoncept SAS Corporate Card er et rejse- og betalingskoncept for firmaer og deres rejsende. Kortet omfatter Master Card, billetløse rejser og en konto til rejseindkøb hos rejsebureauer. SAS Corporate Card er en ny og enestående helhedsløsning til firmaets forretningsrejser, der vil forenkle rejserne og rejseadministrationen og sænke omkostningerne i forbindelse med forretningsrejser. Lanceringen af SAS Corporate Card i november måned rettes imod firmaer, der arbejder i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Konceptet er en bred og fleksibel løsning for små og mellemstore firmaer. SAS Corporate Card støtter rejseadministrationsprocessen fra bestilling til betaling samt opfølgningen af rejserelaterede udgifter. Dette medfører, at kundefirmaets direkte og indirekte omkostninger kan mindskes, uanset valg af indkøbssted og leverandør. Firmaet vælger selv, om rejseindkøbene skal foretages via rejsebureau eller direkte hos SAS. SAS Corporate Card kan samle alle indkøb, takket være en integreret rejsekonto og Master Card. Det giver firmaet mulighed for at få en fælles faktura for alle indkøb. Ifølge uafhængige undersøgelser koster det mellem 300 og 600 kroner at administrere en faktura, og SAS Corporate Card giver således mulighed for besparelser ved at mindske antallet af fakturaer. SAS Corporate Card tilbyder firmaet øget kontrol med dets rejserelaterede omkostninger gennem en detaljeret, samlet statistik over samtlige indkøb, uanset hvor firmaet har valgt at foretage dem. Denne statistik kan kunden let hente via Internettet. Gennem samarbejdspartnere inden for forskellige brancher kan SAS Corporate Card tilbyde firmaerne lavere priser. Følgende firmatilbud er i dag inkluderet i SAS Corporate Card: Radisson SAS, Scandic Hotels, Statoil, Avis, Hertz, Telia Access og Regus. Desuden tilbyder SAS overkommelige priser på flyrejser inden for rammerne af Travel Pass Corporate, hvis booking- og flyfunktionalitet er integreret i SAS Corporate Card. Betalingsplatformen er baseret på UATP. SAS Corporate Card er et multifunktionskort med Master Card til betaling mere end 20 millioner steder verden over. Kortet fungerer også som flybillet for Travel Pass Corporate og elektroniske billetter, og de erstatter andre kort, f.eks. nuværende betalingskort, benzinkort, telefonkort og udlejningsbilkort. Uanset hvilket flyselskab, tog eller skib kunden vælger til sin rejse, fungerer SAS Corporate Card som en totalløsning for firmaet. Hvis du ønsker flere oplysninger, bedes du kontakte: Håkan Olsson, Director SAS Corporate Card +46 (8) 797 15 25, mobil +46 70 997 15 25 SAS CORPORATE COMMUNICATIONS ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/12/20011112BIT00340/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/12/20011112BIT00340/bit0002.pdf