Ny bestyrelse i SAS AB

Ny bestyrelse i SAS AB På det ekstraordinære bestyrelsesmøde tirsdag 6. november 2001, blev følgende personer valgt i overensstemmelse med hovedaktionærernes tidligere forslag om valg af bestyrelsesmedlemmer i SAS AB: Egil Myklebust, Berit Kjøll, Fritz H. Schur, Anitra Steen, Lars Rebien Sørensen og Jacob Wallenberg. Udover de nævnte bestyrelsesmedlemmer har medarbejdergrupperne i SAS udpeget Ulla Gröntvedt, Helmuth Jacobsen og Ingvar Lilletun til medarbejdsrepræsentanter i SAS AB's bestyrelse. Desuden valgtes en nomineringskommité bestående af følgende medlemmer: Ramsay Brufer, Alecta, Thomas Egebo, Trafikministeriet, Henrik Heideby, PFA, Pia Rudengren, Wallenbergstiftelserna, Reier Søberg, Næringsdepartementet, Ragnhild M.Wiborg, Odin Forvaltning og Claes Ånstrand, Näringsdepartementet. For yderligere information, kontakt venligst: SAS informationschef Troels Rasmussen, tel + 45 23224675 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/06/20011106BIT01170/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/06/20011106BIT01170/bit0001.pdf