SAS: Forhandlingerne fortsætter søndag

Der har været ført intensive forhandlinger gennem nogle døgn. Desværre er der ikke indgået aftale med nogen foreninger endnu.

Forhandlingerne fortsætter og som tidligere meddelt, skal der findes en løsning, inden Bestyrelsen mødes senere på dagen i dag søndag. På mødet skal bestyrelsen beslutte om forudsætningerne for at gennemføre planen er til stede. En fuld gennemførelse af planen er betingelsen for at banker og hovedejere stiller en kreditfacilitet til rådighed. Der arbejdes frem mod bestyrelsesmødet intensivt på at nå til enighed om nye overenskomster og dermed sikre SAS’ fremtid.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35

Om os

SAS, Skandinaviens førende flyselskab, flyver hvert år over 30 millioner rejsende til, fra og mellem Skandinavien. SAS' tre knudepunkter – København, Oslo og Stockholm – med 125 destinationer i Europa, USA og Asien. SAS er en af grundlæggerne af Star Alliance™ og her tilbydes over 19.000 daglige afgange til 1.300 destinationer verden over.