SAS EuroBonus vinder Freddie Award for fjerde gang

SAS EuroBonus vinder Freddie Award for fjerde gang For fjerde år i træk har SAS EuroBonus vundet udmærkelsen Freddie Award for det bedste bonusprogram. Prisen bliver uddelt af tidsskriftet Inside Flyer, som henvender sig til medlemmer af bonusprogrammer hos flyselskaber og hoteller. 103.000 internationale rejsende deltog i 1999- afstemningen, hvor SAS EuroBonus fik flest stemmer. Det føles fantastisk at vinde i år igen, og det er en anerkendelse fra vore medlemmer over hele verden, siger Eva-Karin Dahl, der er ansvarlig for SAS EuroBonus. Prisen bliver også uddelt i seks underkategorier, og her vandt SAS tre: - Bedste nyhedsbrev - Bedste website - Bedste flyselskabspromotion SAS EuroBonus blev desuden belønnet med andenpladser i kategorierne: Bedste bonustilbud, bedste bonusmuligheder og kundeservice. Inside Flyer er et amerikansk tidsskrift med et oplag på 140.000 i et amerikansk og internationalt oplag. Freddie Award prisen blev indstiftet allerede i 1988, men var fra starten alene rettet mod det amerikanske marked. Fra 1995 er prisen blevet international og har nået en høj status i rejse- og hotelbranchen, da det er medlemmerne af bonusprogrammerne, som afgør, hvem der skal vinde. Prisen bliver uddelt ved en ceremoni på SAS hovedkontor i Frösundavik den 14. april. Med venlig hilsen SCANDINAVIAN AIRLINES Informationsafdelingen For yderligere oplysninger kontakt venligst Eva-Karin Dahl, SAS Eurobonus, telefon 0046 8 7972817. ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/16/20000316BIT00380/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/16/20000316BIT00380/bit0002.pdf