SAS får ny chef for produkter & markedsföring

Report this content

Nyt medlem af SAS Airlines ledelse: Jens Wittrup Willumsen bliver chef for produkter og markedsføring Jens Wittrup Willumsen er udnævnt til Senior Vice President for SAS Marketing & Product Management. Som produkt- og markedsføringschef omfatter hans ansvar bl.a. luftfartsselskabets varemærke, produktudvikling, markedskommunikation og loyalitetsprogram. Jens Wittrup Willumsen skal indgå i SAS Airlines nyetablerede ledelsesteam og får vicekoncernchef og luftfartsselskabsansvarlig Marie Ehrling som nærmeste chef. Jens Wittrup Willumsen er født 1960 og civiløkonom. Han vender tilbage til SAS efter de seneste fem år at have arbejdet som administrerende direktør for Mediacom i Danmark og administrerende direktør for AC Nielsen AIM A/S i Danmark. Han arbejdede fra 1989-1996 hos SAS, i Sverige og Danmark, først og fremmest som marketingchef i Danmark. - Det føles godt at komme tilbage til SAS, siger Jens Wittrup Willumsen. Jag ser det som en udfordring at arbejde med markedskommunikation i SAS, især i disse tider, når virksomheden er i fokus. At blive en del av den nye og relativt unge selskabsledelse bliver et inspirerende udgangspunkt, ligesom det bliver at arbejde med SAS nye, spændende produkter. Det er endnu ikke fastlagt, hvornår den nye produkt- og markedsføringschef tiltræder sin stilling. Billede af Jens Wittrup Willumsen kan downloades fra www.scandinavian.net/company/newsfacts/picture/management/stodo- h/jenswittrupwillumsen.zip For mere information ring Jens Wittrup Willumsen, telefon +45 35 43 35 43 eller mobiltelefon +45 24 41 95 04 Marie Ehrling, telefon +46 8 797 2156 eller mobiltelefon +46 70 997 2156 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/31/20010831BIT00840/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/31/20010831BIT00840/bit0001.pdf