SAS flyver landsholdet til EM

SAS har fornøjelsen af at flyve landsholdet til europamesterskabet i fodbold i næste måned. Dansk Boldspil Union (DBU) har chartret et SAS fly til flyvningerne mellem Danmark, Polen og Ukraine. SAS flyet får ligesom landsholdet ”base” i Stettin og står derfra til DBU’s rådighed i EM-perioden.

”SAS er en helt naturlig samarbejdspartner for DBU, og har den erfaring og fleksibilitet, som vi har brug for. SAS kender vores behov gennem det mangeårige samarbejde. Så vi er ikke et øjeblik i tvivl om, at SAS kan løfte opgaven,” siger Jim Stjerne Hansen, generalsekretær DBU.

”Vi vil gøre alt for, at landsholdet får en flyvende start til EM, og vi er meget glade for, at DBU endnu engang har valgt SAS. Vi har et godt og tæt samarbejde, der går helt tilbage til 1998, og derfor glæder vi os igen til at byde landsholdet velkommen ombord til god service med en toptrænet besætning,” siger Per Møller Jensen, Vice President, Brand, Marketing og Euro Bonus i SAS.

Når SAS flyet letter med kurs mod Polen den 4. juni, vil det være udsmykket med DBU-logo og et stort banner på hver side siden med teksten ”Denmark - UEFA EURO 2012 National Team”.

DBU benyttede samme koncept ved landsholdets seneste deltagelse ved en slutrunde i Europa, EM-slutrunden i Portugal i 2004.

For yderligere information kontakt venligst:
SAS' presseafdeling på telefon 32 32 31 35