SAS forbedrer service på Business

Den 28. januar lancerer SAS et forbedret servicekoncept på SAS Business. På alle lange flyvninger vil kunderne på Business få en restaurantoplevelse med flere valgmuligheder, mere personlig service og en langt højere kvalitet ned i alle detaljer.

SAS’ nye store investering i ombygning af syv eksisterende flykabiner og flere nye langrutefly i flåden fra efteråret 2015 betyder også væsentlige forbedringer for rejsende på SAS Business.

- Vores forbedrede kabineinteriør gør det muligt for os at tilbyde en topklasse oplevelse på SAS Business. Eksempelvis er mad og drikke meget vigtigt for vores kunder, og derfor har vi selvfølgelig set på deres ønsker og behov under udviklingen af det nye koncept, siger Gustaf Öholm, der er chef for ombordservice hos SAS.

Flere valgmuligheder og forbedret personlig service vil være de største forandringer for kunder, der rejser på SAS Business. Rejsende vil eksempelvis blive tilbudt to forskellige forretter og hovedretter, og bordet vil blive dækket med dug og porcelæn. Serveringen af mad vil foregå fra en vogn for at minimere brugen af emballage.

- Vi har lagt stor vægt på totaloplevelsen. Alt lige fra mad, drikke, duge, materialevalg og personlig service til atmosfæren i kabinen skal være med til at skabe en restaurantoplevelse i luften, siger Gustaf Öholm.

Det forbedrede servicekoncept kan opleves på alle SAS’ langdistanceflyvninger fra 28. januar 2015.

SAS har langdistanceruter fra Skandinavien til New York, Washington, Chicago, San Francisco, Houston, Beijing, Shanghai og Tokyo og åbner til september en rute til Hong Kong.

For flere billeder og yderligere information kontakt:
SAS’ presseafdeling, telefon 32 32 31 35

SAS er Skandinaviens største flyselskab med daglige flyvninger til destinationer i Skandinavien, Europa, USA og Asien. SAS er medlem af Star Alliance ™ og sammen med vores 26 partnere flyver vi til mere end 1300 destinationer i 193 lande. For mere information, besøg http://www.sas.dk