SAS GENÅBNER YDERLIGERE RUTER I JULI

Report this content

I takt med øget efterspørgsel og interesse for rejser i Europa genåbner SAS syv nye ruter fra København.

SAS præsenterede i sidste uge trafikprogrammet for juli. Men efter præsentationen af opdaterede rejsevejledninger i Danmark torsdag, har SAS oplevet stigende efterspørgsel og interesse for rejser i Europa.  I takt med at efterspørgslen langsomt vender tilbage, øger SAS derfor frekvensen på flere ruter og genåbner til syv destinationer i juli – heriblandt Sardinien og Kreta fra København.

Yderligere destinationer fra Norge, Sverige og Danmark vil løbende blive tilføjet, når efterspørgslen vender tilbage.

I juli vil SAS i tillæg til det allerede præsenterede juli-trafikprogram flyve til følgende syv destinationer fra København:

• Chania
  • Olbia
  • Venedig
  • Pisa
  • Pula
  • Thessaloniki
  • Warszawa

Derudover øger SAS frekvensen på disse ruter fra København:

• Athen
  • Malaga
  • Nice
  • Oslo
  • Reykjavik
  • Færøerne
  • Chicago
  • New York

Her kan du læse mere om SAS' trafikprogram i juli

For yderligere information kontakt venligst SAS’ presseafdeling på +45 32 32 31 35.

SAS, Skandinaviens førende flyselskab, flyver hvert år over 30 millioner rejsende til, fra og mellem Skandinavien. Vi forbinder vores tre knudepunkter – København, Oslo og Stockholm – med 125 destinationer i Europa, USA og Asien. Ansporet af vores skandinaviske arv og bæredygtige værdier vil SAS i 2030 reducere den samlede CO2-udledning med 25 procent og operere med biobrændstof svarende til det samlede forbrug på SAS’ skandinaviske indenrigstrafik. Udover flyvirksomhed tilbyder SAS ground handling, teknisk vedligeholdelse og fragttjenester. SAS er en af grundlæggerne af Star Alliance™ og sammen partnerselskaber tilbydes næsten 19.000 daglige afgange til mere end 1.300 destinationer verden over.