SAS-granskere presenterer rapport

Granskningsgruppens rapport præsenteres mandag den 17 september På bestyrelsesmødet den 8 august 2001 blev det besluttet at foretage en granskning af bestyrelsens rolle i SAS/Maersk-sagen, udført af en uafhængig gruppe. Gruppen består af advokat Jørgen B. Elmer fra Danmark, advokat Gudmund Knudsen fra Norge og justitsråd Johan Munck fra Sverige. Gruppens udredelse vil blive offentliggjort på mandag den 17 september, via http://www.scandinavian.net Granskningsgruppen vil være til stede for at kunne svare på spørgsmål fra medierne, på SAS hovedkontor i Frösundavik ved Stockholm, klokken 14.00, mandag den 17 september. BESTYRELSEN I SAS AB ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/14/20010914BIT00330/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/14/20010914BIT00330/bit0002.pdf

Om os

SAS, Skandinaviens førende flyselskab, flyver hvert år over 30 millioner rejsende til, fra og mellem Skandinavien. SAS' tre knudepunkter – København, Oslo og Stockholm – med 125 destinationer i Europa, USA og Asien. SAS er en af grundlæggerne af Star Alliance™ og her tilbydes over 19.000 daglige afgange til 1.300 destinationer verden over.