SAS indfører businessbilletter på økonomiklasse

Report this content

SAS indfører businessbilletter på økonomiklasse Fra den 24. marts indfører Scandinavian Airlines en ny og enkel prisstruktur med fire business-priser fra Skandinavien til Europa - to ud-og-hjem-samme-dag-priser på Business Class og to på Økonomiklasse. Pris- Service- Forsalg Cirka Mulighed for Til- navn niveau dage prisniveaer ombooking bage- betaling Business Business 0 100% Ja 100% Priority Class Business Business 4 95% Kun 75% Saver Class retur Economy Economy 0 88% Ja 100% Flex Class Economy Economy 7 95% Nej 75% Fixed Class af Flex - Vi har lyttet til virksomheder, som I dag bestræber sig på at sænke omkostningerne, siger Jens Aaløse, marketingchef i SAS. Mange har også en politik, der siger at medarbejderne skal rejse på økonomiklasse. Den nye prisstruktur øger valgfriheden og giver kunderne muligheder for besparelser. Businesstilbud på to serviceniveauer Kunden skal kunne forvente service i relation til prisen. Derfor får forretningsrejsende, som vælger de nye priser Economy Flex eller Economy Fixed et generelt lavere serviceniveau: for eksempel indcheckning som Economy Class-passagerer, ingen adgang til lounge og enklere service på Economy Class ombord. De får dog 50 pct. flere EuroBonus point end privatrejsende. De forretningsrejsende, som vælger Business Class fra den 30. marts, oplever et nyt og moderne servicekoncept ombord. Måltiderne er friske retter af høj kvalitet, tilpasset dagens forretningsrejsende. Rejsende på Business Class tilbydes også 24 timers telefonservice, forudbooking af sæde, priority check-in og fortsat øget selvbetjening, adgang til SAS Business Lounger, muligheden for at medbringe 30 kg bagage, bedre komfort ombord samt det dobbelte antal EuroBonus-point i forhold til privatrejsende. Web check-in øges I dag kan alle rejsende checke ind via www.sas.dk før deres rejse indenfor Skandinavien. Fra den 30. marts kan dette også gøres for første strækning på en rejse fra Skandinavien ud i Europa. Billetløs rejse med e-billet eller Travel Pass Corporate fungerer i dag på mere end 75 pct. af SAS destinationer i hele Europa. Til resterende destinationer foregår en trinvis udvidelse. For yderligere information kontakt Jens Aaløse, marketingchef, Tlf 32 32 36 35 eller 23 22 36 35 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/19/20030318BIT00790/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/19/20030318BIT00790/wkr0002.pdf