SAS introducerer SAS Youth Go Light

SAS introducerer SAS Youth Go Light mellem Norden og USA med start den 31. oktober 2018. Derudover er der lige nu ekstra gode priser alle SAS’ ungdomsbilletter, som altid er CO2-kompenseret, inklusiv de nye SAS Youth Go Light-billetter.

Nu kan unge travelers vælge at flyve med kun håndbagage og få endnu mere fordelagtige priser på SAS’ ungdomsbilletter.

SAS udvider den 31. oktober 2018 SAS Go Light-konceptet, så det også omfatter ungdomsbilletter mellem Norden og USA.

SAS-ungdomsbilletter, inklusiv det nye SAS Youth Go Light-koncept, er altid CO2-kompenseret som en del af vores arbejde med miljø og bæredygtighed.

-Mange af vores passagerer, især unge rejsende, foretager aktivt et valg om at fremme en bæredygtig udvikling, og mange unge rejser ofte på et begrænset budget. SAS stræber efter at anvende nyskabende løsninger og ny teknologi for at gøre luftfarten mere bæredygtig, siger Lars Andersen Resare, Head of Environment and CSR hos SAS.

SAS Youth Go Light er en smart måde at rejse på. Rejsende kan medbringe ét styk håndbagage og en lille håndtaske eller computertaske om bord. SAS’ ungdomsbilletter er for rejsende mellem 12 og 25 år.

SAS Youth Go Light er tilgængelig på alle SAS-flyvninger fra Sverige, Danmark, Norge og Finland til New York, Chicago, Boston, Miami, Washington, Los Angeles og San Francisco. Flyvninger til USA fra Finland sker via transfer i enten Stockholm, København eller Oslo.

Ud over introduktionen af SAS Youth Go Light er der lige nu ekstra gode priser på alle typer af SAS’ ungdomsbilletter.

Til og med 29. oktober 2018 kan unge rejsende opleve Skandinavien og Europa med SAS’ ungdomsbilletter til priser fra kun 299 DKK. Rejseperioden er fra 8. december 2018 til 31. marts 2019.

//

Vedhæftet finder du en PDF-fil med en liste over SAS’ bedste tips til unge rejsende.