SAS lancerer friske småretter -  Fresh Bites!

Report this content

SAS fortsætter med at udvikle og forbedre tilbuddet ombord til de frekvente rejsende, og lancerer nu ”Fresh Bites”, friske og lette mellemmåltider til kunder, som rejser SAS Plus på ruter inden for Skandinavien og korte ruter i Europa.  Fresh Bites tilbydes fra slutningen af marts og er et tillæg til de eksisterende tilbud ombord.

I dag tilbydes rejsende på SAS Plus på skandinaviske og korte europæiske ruter et morgenmåltid på afgange før kl. 9 og herefter en sød eller salt snack. Fra den 27. marts serverer SAS også Fresh Bites, som betyder at SAS’ rejsende i tillæg til de eksisterende snacktilbud kan vælge et let og velsmagende mellemmåltid. Med et sundt og friskt alternativ forbedrer SAS dermed madoplevelsen ombord og styrker sit tilbud til de frekvente rejsende.

- Vi arbejder hele tiden på at udvikle og forbedre vores tilbud ombord. Vores frekvente rejsende har efterspurgt et let og sundt måltid, som kan tage den lette sult på de korte rejser. Derfor er vi glade for nu også at kunne tilbyde en frisk bid mad, som er fremstillet af de bedste råvarer, siger Stephanie Smitt Lindberg, produkt- og udviklingsdirektør i SAS.

Fresh Bites består af to kategorier af friske produkter: en ny Polarrulle-Sandwich og et antal småretter - noget småt men sundt - som kan hjælpe SAS’ kunder gennem deres rejsedag.

- Vi har testet produkterne sammen med vores frekvente rejsende og skræddersyet menuerne efter, hvad de mener passer til de kortere flyrejser," siger Stephanie Smitt Lindberg.

Fresh Bites og Pollarrullen er inkluderet i billetprisen på SAS Plus, mens pollarrullen kan tilkøbes af rejsende i SAS Go for 30 DKK, 35 NOK, 35 SEK eller 4 Euros fra kl. 9 og resten af dagen.

Tilbuddet er tilgængeligt på flyvninger på op til 1 time og 20 minutter og serveres på interskandinaviske ruter, på størstedelen af svensk indenrigs og længere norsk indenrigs samt korte europæiske ruter. Enkelte flyvninger er undtaget af tidsmæssige årsager.

SAS er Skandinaviens største flyselskab med daglige flyvninger til destinationer i Skandinavien, Europa, USA og Asien. SAS er medlem af Star Alliance ™ og sammen med vores 267partnere flyver vi til mere end 1300 destinationer i 193 lande. For mere information, besøg http://www.sas.dk