SAS lancerer nyt corporate program for business-kunder

Report this content

1 juni 2018 lancerer SAS et nyt program, ”SAS For Business”, som skal gøre det lettere for små- og mellemstore virksomheder at booke billetter og få rabat med det samme, når billetten købes.

Det bliver lettere og mere overskueligt at booke billetter og få rabat via SAS nye program, ”SAS For Business” for små- og mellemstore virksomheder (SME). Programmet lanceres 1. juni 2018 og er med at til at lette rejseoplevelsen lige fra billetten bliver booket.

-Vi ved, at tid er en vigtig faktor for vores kunder. Derfor lancerer vi SAS For Business, som sparer tid for kunderne og giver dem en overskuelig oplevelse og en rabataftale, som de vil se effekt af med det samme, siger salgschef Michael Hansen.

En simpel løsning

I dag har SME-kunderne programmet SAS Credits, hvor man optjener SAS credits som senere kan anvendes til køb af nye flybilletter. Nu bliver rabatten for eksempel givet med det samme. Rabatten afhænger af virksomhedens firmaaftale og også om, man vælger at flyve GO, Plus eller Business.

-Vi har i en længere periode haft dialog med vores SME-virksomheder om vores program for dem. For dem er det vigtigt, at programmet bliver mere simpelt, let at forstå og administrere. Det har vi lyttet til, siger Michael Hansen.

Det nye program er målrettet SME-virksomhederne som I øjeblikket tæller 64.000 corporate kunder.

Sidste dag for at tjene SAS Credits vil være 30 juni, men udestående SAS credits skal bruges før 31 december 2018 men man flyve i 2019.

For yderligere information kontakt venligst SAS’ presseafdeling 4532323135

SAS AB er Nordens største børsnoterede luftfartskoncern. Scandinavian Airlines flyver til mere end 100 destinationer indenfor Skandinavien, Europa, Nordamerika og Asien. Scandinavian Airlines er medlem og en af grundlæggerne af verdens største globale flyalliance - Star Alliance sammen med 27 medlemmer tilbyder SAS over 1300 rejsemål i 191 lande verden over.