SAS tilbyder igen Get Around Europe

SAS tilbyder igen Get Around Europe 21 flyselskaber, 41 lande og 235 byer på 1 rundrejsepas I perioden 1. juni - 31. august 2000 er det muligt at flyve Europa tyndt med SAS' rundrejsepas - Get Around Europe. Til sommer kan de rejsende vælge mellem 235 byer i 41 lande og med de nye knudepunkter Prag og Wien kan ferien blive mere spændende end nogensinde før. SAS' rundrejsepas Get Around Europe blev introduceret i 1997 som et samarbejde mellem syv selskaber, som tilsammen tilbød 131 destinationer. Tanken var, og er fortsat, at alle uanset alder skal være omfattet af reglerne for rundrejsepasset. - Det er en ny måde at rejse på. Med rundrejsebilletten kan man til en overkommelig pris kombinere ferierejsen med besøg hos venner og bekendte, siger Steen Wulff, markeds- og salgschef, SAS Danmark. Med de nye deltagere Austrian Airlines, Tyrolean Airways, Lauda Air og Czech Airlines åbnes der nye, interessante kombinationsmuligheder. Forbindelserne på tværs af Europa er blevet betydeligt bedre med Prag og Wien som nye knudepunkter i tillæg til København, Frankfurt og München. For at anvende rundrejsepasset i Europa skal man have mindst to 24-timers stop udenfor Norden og man skal være væk minimum natten mellem en lørdag og en søndag. Den rejsende har mulighed for at ændre billetten to gange, dog ej den første strækning. Get Around Europe kan købes fra 5. maj og til og med 11. august. Nogle priseksempler: København-Amsterdam-London-København koster 2.310 kroner København-Krakow-Wien-Bologna-Prag-Bruxelles-København koster 4.456 kroner Aalborg-København-Berlin-Prag-München-København-Aalborg koster 3.862 kroner Billund-Paris-Madrid-Ibiza-Barcelona-København-Billund koster 4.271 kroner Priserne bestemmes efter længden af hver enkelt flystrækning. Alle priser er inklusive skatter og afgifter. På www.scandinavian.net/sommer kan man finde yderligere information om SAS' sommerpriser. Fra den 5. maj kan man der planlægge sin rejse ved at klikke sig rundt på et Europakort. For yderligere information venligst kontakt: Steen Wulff, markeds- og salgsdirektør, SAS Danmark på telefon 32 32 30 30 eller mobiltelefon 23 22 30 30. Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/02/20000502BIT00950/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/02/20000502BIT00950/bit0002.pdf