Sommerpriser fra SAS

Sommerpriser fra SAS Traditionen tro sætter SAS også i år prisen på turistrejser ned i sommerperioden. Hele 130 destinationer er med i sommerudsalget og prisen ligger som gennemsnit 400 kroner lavere end de normale Weekendpriser. Salget starter 5. maj og billetterne kan købes frem til 31. juli. rejseperioden er fra 17. juni til 13. august. Vilkårene er enkle: Man skal være væk natten mellem fredag og lørdag eller lørdag og søndag. Man kan maksimalt være bortrejst en måned. Børn (egne) rejser med 50% rabat, hvis de er mellem 2 og 17 år, mens børn under 2 rejser med 90% rabat. Rabatten ydes dog kun på selve rejsens pris - ikke på skatter og afgifter. Priserne gælder for afrejse fra København. Rejsende fra det øvrige Danmark skal af med ekstra 150 kroner, hvis de benytter tog eller fly på turen til København. Et så omfattende program med 130 destinationer giver vore kunder stor valgfrihed og med SAS Pleasure har kunderne sikkerhed for en god rejseoplevelse samtidig med de får noget for pengene, siger markeds- og salgsdirektør Steen Wulff, SAS. Eksempler på sommerpriser fra SAS: Malaga: 2.871 kr., Rom: 3150 kr., Alicante: 2871 kr., Venedig fra 2686kr., Stockholm 1593 kr., Tromsø 3406. Alle priser er tur/retur og alle er inklusive skatter og afgifter. Med venlig hilsen SCANDINAVIAN AIRLINES Informationsafdelingen For yderligere oplysninger kontakt venligst salgs- og markedsdirektør Steen Wulff på telefon 32 32 30 30. ------------------------------------------------------------ Besoeg http://www.bit.se for mere information Foelgende filer kan downloades: http://www.bit.se/bitonline/2000/05/04/20000504BIT00880/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/05/04/20000504BIT00880/bit0002.pdf