Årets bedste julekalender findes på www.sas.dk

Report this content

Årets bedste julekalender findes på www.sas.dk Ingen jul uden kalendergaver! For tredje år i træk præsenterer SAS en julekalender, hvor der bag lågerne gemmer sig ekstraordinært gode tilbud til de hurtige, som har lyst til en billig og god rejseoplevelse. - Over 900.000 besøgte sidste år vores julekalender verden over, og rigtig mange benyttede sig af tilbuddene. Igen i år vil der hver dag være rigtig gode rejsetilbud, der gør det muligt for den spontane rejsenisse at spare mange penge på flybilletten. Enten til sig selv eller som kreativ gaveidé, siger marketingdirektør for Scandinavian Airlines i Danmark, Jens Aaløse. Fra 1.-24. december åbnes hver dag kl. 8.00 en ny låge i SAS' julekalender på www.sas.dk. Her er det også muligt at tilmelde sig SAS' julepost - så minder vi hver dag frem til jul kunderne om at åbne dagens låge. Hvert tilbud gælder i 24 timer, og billetten skal bestilles via www.sas.dk. Bag lågerne gemmer sig ekstra nedsatte billetter til 24 SAS destinationer i Skandinavien, Europa, USA og Asien. Eksempelvis gemmer der sig bag én af lågerne et tilbud til New York for 2660,- t/r. Dublin gemmer sig bag en anden låge for 1315,- t/r. Julekalenderrejserne kan benyttes fra den 2. januar frem til den 27. marts 2004. For yderligere information kontakt marketingdirektør i Scandinavian Airlines Danmark, Jens Aaløse, på telefon 3232 3635 eller mobil 2322 3635 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/26/20031126BIT00520/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/26/20031126BIT00520/wkr0002.pdf