Århus Charter og SAS indgår samarbejdsaftale

Report this content

Århus Charter og SAS indgår samarbejdsaftale SAS har indgået en omfattende samarbejdsaftale med Århus Charter om transport af alle deres chartergæster i den kommende vintersæson. Århus Charter sender på årsbasis ca. 27.000 gæster på ferie til sydlige destinationer. Ulla Stæt Andersen og Jette Rantala fra Århus Charter mener, at deres virksomheds målsætning og forretningsprincipper kan imødekommes af deres nye samarbejdspartner - og de er overbevist om, at Århus Charter med denne aftale fortsat kan leve op til deres gæsters forventninger. F.eks. vil der blive tilbudt høj komfort, servering af et godt måltid mad om bord og der vil blive gode afgangstidspunkter i weekends. Det er hensigten, at aftalen for den kommende vintersæson skal være indledningen til et længerevarende samarbejde. Med denne kontrakt har SAS yderligere befæstet sin position som en seriøs charteroperatør på markedet, og både i SAS og hos Århus Charter ser man med stor forventning frem til det nye samarbejde. For yderligere information kontakt Ulla Stæt Andersen fra Århus Charter på telefon 8620 2900 eller Salgsdirektør for SAS i Danmark Palle Christensen på telefon 3232 3030 Med venlig hilsen SAS Scandinavian Airlines i Danmark Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Denne information blev leveret af http://www.waymaker.dk Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/28/20040625BIT00040/wkr0001.pdf