CSC Danmark A/S vælger SAS og partnere som primær leverandør

Report this content

CSC Danmark A/S vælger SAS og partnere som primær leverandør CSC Danmark A/S og SAS og partnere har indgået et tæt samarbejde. SAS og partnere er blevet valgt som de prioriterede luftfartsselskaber på CSC Danmarks flyrejser. Aftalen løber foreløbigt et år og gælder på et stort udvalg af destinationer. Det er meningen, at samarbejdet skal udbygges i aftale perioden og udvikles til et mere billetløst samarbejde. CSC Danmark A/S har foretaget deres valg af luftfartsselskaber ud fra kriterier som omhandler pris, kvalitet, rutenet og frekvenser. Her faldt valget i de fleste tilfælde på SAS og partnere. - "For SAS er aftalen med CSC Danmark A/S af stor betydning. Vi formår at tilbyde "netværksdelen" - altså mange destinationer, det rigtige trafikprogram, mange afgange og gode forbindelser, og samtidig er vi konkurrencedygtige," siger Palle Christensen, Salgsdirektør i Scandinavian Airlines Denmark. Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Denmark Informationsafdelingen Yderligere information fra Scandinavian Airlines Denmark: Salgsdirektør Palle Christensen på 2322 3030 eller Salgschef Niels Henrik Hansen på mobil 2322 2172 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/31/20040331BIT00600/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/31/20040331BIT00600/wkr0002.pdf