Endnu en ny SAS-rute i luften

Endnu en ny SAS-rute i luften Tidligere på måneden har SAS annonceret opstarten af tre nye ruter - Kristiansand, Bologna og Athen - og nu er den fjerde ruteåbning undervejs: Venedig er med i trafikprogrammet fra sommeren 2004. - De nye ruter er gode beviser på, hvordan vi i SAS arbejder på at optimere og effektivisere vores produktion. Vi har frigjort kapacitet, så vi uden at indsætte nye fly i flåden kan åbne disse nye ruter, siger administrerende direktør for Scandinavian Airlines Danmark, Susanne Larsen. Rejsemålet Venedig leder hurtigt tankerne hen på seværdigheder som gondoler, Canale Grande og Markuspladsen - og det er også med primært fokus på den ferierejsende, at ruten nu opstår. Derudover vil der være forretningsrejsende til og fra de norditalienske virksomheder samt trafik fra Italien via København til USA og Det fjerne Østen. Der bliver daglig afgang fra København til Venedig med en MD80. SAS flyver fra sommeren 2004 til fire byer i Italien: Bologna, Milano, Rom og Venedig. For yderligere information kontakt marketingdirektør i Scandinavian Airlines Danmark, Jens Aaløse, på telefon 3232 3635 eller mobil 2322 3635 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Danmark Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/17/20030917BIT00140/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/17/20030917BIT00140/wkr0002.pdf