Flere nye SAS-ruter i luften

Report this content

Flere nye SAS-ruter i luften Yderligere tre nye destinationer bliver tilføjet til Scandinavian Airline Danmarks rutenet fra næste års sommertrafikprogram, som træder i kraft den 28. marts 2004. Det drejer sig om Krakow i Polen, Zagreb i Kroatien og Tampere i Finland. - Igennem de seneste måneder har vi leveret en række helt konkrete resultater af vores arbejde med at optimere produktionen. Vi udnytter til stadighed vores eksisterende flyflåde bedre, så vi kan udvikle vores rutenet uden at indsætte flere fly. Således er hver ruteåbning en succes i sig selv, siger Susanne Larsen, der er administrerende direktør for Scandinavian Airlines Danmark. Til både Krakow og Zagreb bliver der fire ugentlige afgange med Q400, mens der bliver tale om én daglig flyvning mellem København og Tampere. - Når vi optimerer produktionen i den grad, vi har gjort, kan vi reelt hive et antal fly ud af drift. Det giver os mulighed for at vælge mellem to veje. Vi kan "spare på flyflåden", og lade færre fly varetage det eksisterende rutenet - eller vi kan have en offensiv strategi - og åbne nye ruter, dér hvor vi ser et spændende markedspotentiale. Vi har valgt den offensive linie, siger Susanne Larsen. SAS har siden den 15. august 2003, hvor den nye danske ledelsesgruppe tiltrådte, kunne annoncere nye ruter fra København til Athen, Bologna, Krakow, Kristiansand, Shanghai, Tampere, Venedig og Zagreb. For yderligere information kontakt marketingdirektør i Scandinavian Airlines Danmark, Jens Aaløse, på telefon 3232 3635 eller mobil 2322 3635 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Danmark Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/12/20031212BIT00830/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/12/20031212BIT00830/wkr0002.pdf