Jens Wittrup Willumsen bliver vice administrerende direktør i Scandinavian Airlines Denmark Scandinavian Airlines Denmark ruster sig til fremtiden på mange fronter - og det afspejles også i den øverste ledelse. For at få maksimal gennemslagskraft og kompetence tilført til hele det kommercielle område er Jens Wittrup Willumsen tiltrådt som vice administrerende direktør fra dags dato. Susanne Larsen, administrerende direktør i Scandinavian Airlines Denmark, siger: "Scandinavian Airlines Denmark - og hele SAS Gruppen - er godt i gang med sit livs største forandringsproces. Vi har arbejdet stenhårdt med at nedbringe omkostninger, men en forudsætning for at få succes er naturligvis at kunne drive indtægter samtidig. Med Jens Wittrup Willumsen som direktør for de kommercielle områder får vi en spidskompetence, som kan være drivende i at sikre vores position og attraktivitet i markedet. Jeg er meget glad for at kunne byde ham velkommen i min øverste ledelse". "Jeg ser det som en stor og god udfordring at have det samlede kommercielle ansvar - i et dynamisk marked under konstant forandring", siger Jens Wittrup Willumsen. Fra den 1. oktober 2004 bliver Scandinavian Airlines Denmark omdannet til et aktieselskab, hvor Jens Wittrup Willumsen bliver medlem af direktionen. Jens flytter til Danmark fra SAS' hovedkontor i Stockholm, hvor han senest har haft stillingen som Senior Vice President for Market & Product Management i Scandinavian Airlines' ledelse. Jens Wittrup Willumsen er 43 år og gift med designer Charlotte Sparre, som han har en søn med. Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=40833 For yderligere information kontakt administrerende direktør Susanne Larsen på telefon 2322 3044 eller Jens Wittrup Willumsen på telefon +46 70 997 2424 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Denmark Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Denne information blev leveret af http://www.waymaker.dk Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/10/20040610BIT00060/wkr0001.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/10/20040610BIT00060/bild.html Billeder