SAS åbner ruter til Dresden og Köln

SAS åbner ruter til Dresden og Köln Otte nye destinationer bliver fra mandag 1. november 2004 tilføjet SAS' rutenet ud af København. SAS har tidligere oplyst seks af de otte destinationer, og nu er de sidste to på plads. Det samlede overblik ser således ud: Dresden, Köln, Newcastle, Aberdeen, Szczecin, Kleipéda (Lithauen), Lyon og Vesterås - For hver destination har vi vurderet, at der er et reelt markedspotentiale, og det vil vi gerne have fat i. De otte nye ruter skal skabe lønsomhed i sig selv og styrke København som trafikknudepunkt, siger Susanne Larsen, Adm. direktør for SAS Scandinavian Airlines i Danmark. · Til at betjene de nye ruter bliver der indsat 2 CRJ200LR jetfly fra Cimber Air. Der er plads til 50 passagerer om bord · SAS har med de nye ruter flyvninger mellem København og 71 destinationer i Danmark, Skandinavien, Europa, USA og Asien For yderligere information kontakt informationsmedarbejder Mikkel Nielsen på telefon 3232 3608 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Danmark Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Denne information blev leveret af http://www.waymaker.dk Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/15/20040914BIT00230/wkr0001.pdf