SAS tilbage i Bologna og Athen

Report this content

SAS tilbage i Bologna og Athen SAS kan nu genåbne ruterne til Bologna og Athen som endnu et resultat af effekti-viseringerne ifm lønsomhedsprogrammet Turnaround 2005. Med start 3. november flyver SAS 5 ugentlige afgange - mandag til fredag - mellem København og Bologna. Ruten vil blive fløjet med en Boeing 737. Med introduktionen af sommerfartplanen 2004 flyver SAS fra 28. marts 1 daglig afgang mellem København og Athen. På denne rute bliver indsat en MD80. - Vi er meget glade for at kunne føje disse to nye ruter til vores rutenet ud af København, og ser åbningen af ruterne som et bevis på at arbejdet med lønsomhedsprogrammet er begyndt at bære frugt, siger Susanne Larsen, administrerende direktør for Scandinavian Airlines i Danmark. SAS har tidligere fløjet til både Bologna og Athen, men lukkede ruterne henholdsvis i oktober 2001 (Bologna) og oktober 1997 (Athen). For yderligere oplysninger venligst kontakt: Marketingdirektør for Scandinavian Airlines Danmark, Jens Aaløse, på telefon 32 32 36 35 eller mobil 23 22 36 35 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Danmark Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/12/20030912BIT00020/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/09/12/20030912BIT00020/wkr0002.pdf