SAS vælger nyt reklamebureau i Danmark

SAS vælger nyt reklamebureau i Danmark SAS Danmark har valgt nyt reklamebureau for det danske marked. Valget faldt efter en længere dialog med bureauerne på Halbye, Kaag & Thompson. - Vi har i opstartsfasen talt med 14 danske bureauer, og vi valgte at gå i en tættere dialog med de fem. Målet med processen var at finde en samarbejdspartner, som sammen med SAS Danmark kan udvikle selskabets fremtidige kommunikative platform. Dialogen med de fem bureauer har været uhyre konstruktiv og vidner om et stort engagement fra alle involverede bureauer. De mange positive indtryk har samtidig gjort udvælgelsen svær, udtaler marketingdirektør i Scandinavian Airlines Denmark, Jens Aaløse. Valget faldt på Halbye, Kaag & Thompson, som viste en betydelig strategisk kompetence og en forståelse for SAS, som vil styrke kommunikationen til markedet. Desuden har Halbye, Kaag & Thompsons evne til at samarbejde og skabe kontinuitet i kommunikationen været vigtig. - Med Halbye, Kaag & Thompson føler vi os overbevist om, at vi får den bedste rådgivning og de rigtige kommunikative løsninger i fremtiden. Samtidig er der en række fordele for SAS Danmark ved, at SAS også har valgt bureauet til at varetage centrale opgaver, siger Jens Aaløse, og understreger at processen i Danmark i stort omfang har kørt selvstændigt for netop at tilgodese de lokale behov. Samarbejdet begynder fra dags dato, så man kommer hurtigt i gang med de opgaver, der skal sikre, at SAS også i fremtiden fremstår som en moderne rejsepartner. For yderligere information kontakt Marketingdirektør i Scandinavian Airlines Danmark, Jens Aaløse, på telefon 3232 3635 eller mobil 2322 3635 Med venlig hilsen Scandinavian Airlines Danmark Informationsafdelingen ------------------------------------------------------------ Denne information blev leveret af http://www.waymaker.dk Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/16/20040616BIT00470/wkr0001.pdf