Outsourcing Billund

Report this content

Outsourcing Billund SAS Ground Services har underskrevet Handlingkontrakt med Billund Lufthavn. Med den nye aftale varetager Billund Lufthavn, som underleverandør, fuld ground handling af SAS Ground Services' kunder i lufthavnen. Billetkontoret vil dog fortsat varetages af SAS Ground Services egne medarbejdere. SAS Ground Services vil fortsat have det fulde ansvar for at varetage vore kunders interesser i Billund Lufthavn herunder supervision og kvalitetsopfølgning. Aftalen er et led i spareprogrammet Turnaround 2005, som alle dele af SAS Koncernen gennemgår. Aftalen får ingen indvirkning på Scandinavian Airlines trafikprogram mellem Billund og København. SAS Ground Services har i dag 16 medarbejdere i Billund Lufthavn. Konsekvenserne af denne aftale er desværre, at en del af disse medarbejdere vil blive opsagt. Med venlig hilsen, SAS Ground Services Denmark Kontaktpersoner: Søren Svendsen Stationschef SAS Ground Services Tlf: 3232 1469 Lynne Scott Walters Communication SAS Ground Services Tlf: 3232 2226 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/11/20040311BIT00480/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/11/20040311BIT00480/wkr0002.pdf