Semper overtager Beauvais Børnemad

Semper fortsætter sin ekspansion på det nordiske marked og overtager nu Beauvais Børnemad. Dermed bliver Semper markedsledende inden for børnemad i Danmark og styrker sin position som en af Nordens førende børnemadsvirksomheder.

Den danske fødevareproducent Beauvais Foods sælger sin børnemadskategori til Semper AB.

– Det betyder at vi får endnu bedre mulighed for at tilbyde ernæringsrigtig mad og praktiske måltidsløsninger til de danske børnefamilier, siger Jim Frandsen, chef for Semper Danmark.

Handlen indebærer, at Semper overtager salg af modermælkserstatning, vælling, grød og børnemad på glas fra Beauvais fra og med den 3. oktober 2011.

Yderligere informationer fås hos:

Jim Frandsen, Country Manager Semper Danmark, telefon: +45 4072 9493, e-mail: jim.frandsen@semper.dk

Malin Westling, informationschef hos Semper AB,
telefon: +46 733 32 31 26, e-mail: malin.westling@semper.se

SEMPER er et af Sveriges mest velkendte varemærker. Virksomheden tilbyder gode og ernæringsrigtige produkter, som er nemme, og som skaber tryghed hos forbrugerne. Semper har i dag to kategorier – Semper Børnemad og Semper Glutenfri. Målet er at blive en førende aktør i Norden inden for disse kategorier. Semper har en årsomsætning på cirka SEK 1,2 mia. og beskæftiger omkring 230 medarbejdere i Danmark, Finland, Norge og Sverige. Semper indgår i den internationale FMCG-koncern Hero AG, der har cirka 4.000 medarbejdere i 30 lande. Yderligere informationer findes på www.semper.dk

Tags: