David Beckham bliver global brandambassadør for SharkNinja

Report this content

Den globale produktdesign- og teknologivirksomhed SharkNinja kan i dag annoncere, at David Beckham er blevet global brandambassadør for brandet Ninja. Beckham, der er kendt for sine evner i køkkenet, sin passion for madlavning og sit engagement for at levere oplevelser ud over det sædvanlige, skal arbejde tæt sammen med Ninja-teamet for at opbygge kendskab til deres innovative og brugervenlige produkter.

Det flerårige partnerskab kommer til at fokusere på en række Ninja-produkter, og Beckham skal hjælpe med at kommunikere brandets performancebaserede tilgang til produktdesign til sit globale publikum. David Beckham og Ninja-teamet vil arbejde sammen for at demonstrere fordelene ved de nuværende produkter og samtidig fokusere på yderligere produktudvidelser.

David Beckham siger: "Jeg elsker at være hjemme og lave mad til min familie, hvad end det er i køkkenet eller udendørs, så jeg er glad for at samarbejde med Ninja og hjælpe dem med at øge kendskabet til deres fantastiske produktsortiment. Jeg ser meget frem til at arbejde sammen med deres dygtige team.”

"Vi er så stolte af at arbejde sammen med David Beckham, mens vi fortsætter med at udvide Ninja-brandet både i og uden for hjemmet og samtidig nå ud til forbrugere over hele verden," siger Mark Barrocas, administrerende direktør hos SharkNinja. Han fortsætter:

"David deler vores interesse for funktionalitet og kvalitet og sætter den samme tårnhøje barre, som vi selv gør, samtidig er han dybt passioneret omkring madlavning. Vi glæder os rigtig meget til at arbejde sammen med ham om at bringe Ninja-historien til live og udbrede vores mission om at have en positiv indflydelse på menneskers liv over hele verden."

For yderligere information om Ninja, besøg venligst: www.ninjakitchen.com.

Nora Mäki, BCW Sverige

E: nora.maki@bcw-global.com

M: +46 70 240 23 91

About SharkNinja

SharkNinja is a global product design and technology company with a diversified portfolio of 5-star rated lifestyle solutions that positively impact people’s lives in homes around the world. Powered by two trusted, global brands, Shark and Ninja, the company has a proven track record of bringing disruptive innovation to market, and developing one consumer product after another has allowed SharkNinja to enter multiple product categories, driving significant growth and market share gains. Headquartered in Needham, Massachusetts with more than 3,000 associates, the company’s products are sold at key retailers, online and offline, and through distributors around the world. For more information, please visit www.sharkninja.com.

Citater

David Beckham
Vi er så stolte af at arbejde sammen med David Beckham, mens vi fortsætter med at udvide Ninja-brandet både i og uden for hjemmet og samtidig nå ud til forbrugere over hele verden. David deler vores interesse for funktionalitet og kvalitet og sætter den samme tårnhøje barre, som vi selv gør, samtidig er han dybt passioneret omkring madlavning. Vi glæder os rigtig meget til at arbejde sammen med ham om at bringe Ninja-historien til live og udbrede vores mission om at have en positiv indflydelse på menneskers liv over hele verden.
Mark Barrocas, administrerende direktør hos SharkNinja