Sharp først med Svanemærket grafiske produktionssystemer

Sharps produktionssystemer for professionelle udskrifter i farver og sort -hvid, Pro Serien MX-6500N og MX-7500N, er blevet tildelt det nordiske miljømærke Svanen.

I oktober 2013 lancerede Sharp Pro Serien velegnet til alle typer af print-on-demand miljøer, såsom trykkerier og in-house produktionsudskrivning. Som et produktionssystem i den grafiske sektor er Sharps Svanemærkede Pro Serie i dag alene af sin slags.

– Vi fokuserer meget på vores miljøindsats og i at kunne tilbyde vores kunder produkter, der har en minimal miljøpåvirkning. Derfor er vi særligt stolte af at være de første i Danmark, der har Svanemærkede produktionssystemer i vor sortiment, siger Jonne Zachrisson , nordisk produktchef hos Sharp Electronics ( Nordic) AB .

Pro Serien MX-6500N og MX-7500N er nu med i rækken af de mange Sharp produkter, der har både nationale og internationale miljømærkning.

Svanemærket har til formål at give forbrugerne mulighed for at vælge de bedste produkter ud fra et miljømæssigt perspektiv, når det gælder miljø og klima.

Tilgængelighed
MX-6500N og MX-7500N er tilgængelige gennem autoriserede Sharp partnere og gennem Sharp direkte salg.

For yderligere oplysninger
Jonne Zachrisson, nordisk produktansvarlig ved Sharps dokumentdivision, Sharp Electronics (Nordic) AB, 46 70 611 36 25, jonne.zachrisson@sharp.eu
Birgitta Olsson, PR-chef, Sharp Electronics (Nordic) AB, 46 70 644 43 66, birgitta.olsson@sharp.eu

Om Sharp Dokument
Sharp tilbyder kraftige og prisbelønnede dokumentsystemer, som giver hurtigere og mere effektive samarbejdsmetoder og gør alle på arbejdspladsen effektive. Sharp har alt fra kompakte printere og kopimaskiner i sort/hvid og farver til alsidige, højhastigheds- og multifunktionssystemer. Sharp Open Systems Architecture (OSA) forvandler multifunktionssystemer til kraftige informationsportaler, der er integreret med skyen og forretningsapplikationer. Sharp Optimized Services hjælper virksomheder med at opnå større kontrol, effektivitet og produktivitet. Sharp Cloud Portal Office er en cloud-baseret tjeneste, som gør det enkelt at dele dokumenter og informationer samt at samarbejde online. /This is Why Sharp er den perfekte løsning til enhver arbejdsplads. For flere oplysninger besøg www.sharp.dk.