Sharp lanserer tv-skærme i fuld HD til digitale reklameskilte

Sharp lancerer professionelle skærme i 55”, 47”, 42” og 32” med høj opløsning og indbygget USB-medieafspiller med flot digital billedkalitet. De digitale reklameskilte kan vise video og stillbilleder fra en spilleliste uden at være tilsluttet et netværk.

Sharp annoncerer i dag, at deres nye PN-Y-sortiment af kantoplyste LED‑skærme med indbygget USB-medieafspiller nu er udsendt på det europæiske marked. Skærmene kan afspille videoer og billeder, der står i kø på en ”automatisk afspilningsliste”, uden at være koblet til et netværk, hvilket gør dem ideelle for enkle og problemfrie visningsprogrammer. PN-Y-serien, der er brugervenlig, solid og prisbillig, er tilgængelig i fire størrelser - fra 32” til 55”.

– Vi opfylder et nyt markedsbehov for mere enkle, prisbillige og pålidelige visningsløsninger, med høj kvalitet og robuste professionelle skærme, der ikke kræver teknisk support for at kunne køre. Sharp er kendt for sin store viden og ekspertise inden for TFT-teknologi og skærme med store paneler. Vi anvender nu vores viden til at bringe fordelene ved digital visning inden for rækkevidde for enhver virksomhed. Vi kan se, at PN-Y-serien gavner mange - lige fra uafhængige butikker uden IT-support til store selskaber eller museer, der kræver visning til modtagelsesområder, siger Michael Bailly, direktør for produktplanlægning og markedsføring i Europa hos Visual Solutions, Sharp Europe.

PN-Y-serien er tilgængelig i henholdsvis 55” (PN-Y555), 47” (PN-Y475), 42” (PN-Y425) og 32” (PN-Y325) og inkluderer stikforbindelser til pc og andre videostik, herunder HDMI, DV-I og D‑Sub. Ved hjælp af DV-I out, kan brugere sågar daisy chaine indhold fra én kilde til visning samtidigt på op til fem skærme

Hver model tilbyder fuld HD-opløsning (1.920 x 1.080), der understøttes af høj lysstyrke og kontrastniveau, som sikrer fortrinlig billedkvalitet. De tynde LED-baggrundsbelyste skærme med antirefleksbelægning giver bemærkelsesværdig farvekvalitet og ensartethed, selv ved brede visningsvinkler, i ethvert professionelt miljø.

PN-Y-serien er robust, men stilfuldt designet med en tynd kant, så du kan holde fokus på indholdet. Skærmene er ekstremt holdbare og kan køre i længere perioder i både stående og liggende installationer (op til døgnet rundt i en uge på 32”-modellen), takket være et støvfrit kølesystem kombineret med en temperatursensor.

PN-Y-skærme er nemme at integrere inden for større visningsprogrammer. De er designet med tanke på systemintegratorer, og deres fulde sæt af grænseflader, fuld LAN- og RS232C‑fjernbetjening samt de mange professionelle funktioner, herunder skærmdelingsfunktion, skærmkloning og effektive indbyggede højttalere, gør dem nemme at opsætte.

For yderligere information henvises til:
www.humansinvent.com
www.linkedin.com/company/sharpeurope/
www.youtube.com/SharpEurope

For yderligere oplysninger
Petter Andersson, Salgschef, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 734 34 56 22, petter.andersson@sharp.eu

Om Sharp Visual Solutions
Som udvikler og globalt førende producent af skærme tilbyder Sharp et bredt sortiment af skærme og displayløsninger til alle former for professionel brug. Skærmstørrelser op til 90” med høj lysstyrke og enestående billedkvalitet samt lavt energiforbrug og 24/7-brug findes tilgængelig i dag. Visse modeller har desuden avancerede funktioner som video-wall, interaktivitet og ultrahøj opløsning. Sharps produkter hjælper dig med at kommunikere, samarbejde og sprede informationer. Derfor er Sharp den perfekte løsning til ethvert professionelt fremvisningsbehov. For flere oplysninger besøg www.sharp.dk