SHARP PRÆSENTERER NYT FORHANDLERPROGRAM

Sharp offentliggør i dag lanceringen af sit Visual Solutions-forhandlerprogram - et nyt initiativ som skal anerkende og belønne professionelle forhandlere af skærme, der gør en særlig indsats for at fremme salget af Sharps produkter.

“I Sharp arbejder vi målrettet efter en langsigtet vækststrategi, der bygger på to centrale punkter: For det første skal vi markedsføre fantastiske produkter, og for det andet skal vi markedsføre disse produkter gennem vores faste distributionspartnere. I løbet af de sidste seks måneder har vi udviklet vores distributionspartnerskab til et formelt program – Visual Solutions-forhandlerprogrammet – som vi tror på vil blive en vigtig bidragsyder til vores vækst og væksten hos de distributionspartnere, vi har udvalgt som deltagere,” siger Sid Stanley, europæisk salgsdirektør for Visual Solutions i Sharp Europe.

Programmet er differentieret: Forhandlere, der indgår i programmet, vil få en række fordele afhængigt af deres statusniveau. Blandt fordelene kan nævnes muligheden for at opnå øget fortjeneste, adgang til kvalificerede salgsemner og støtte fra en Sharp Key Account Manager. Partnere med topstatus vil desuden blive informeret forud for lanceringen af nye produkter, så de har mulighed for at tage hensyn til disse i deres planlægning.

Potentielle partnere skal opfylde en række kriterier, bl.a. for teknisk ekspertise og hvor lang erfaring, de har opbygget på markedet for storskærme.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst Sid Stanley, Sid.Stanley@sharp.eu

For yderligere information henvises til:
www.sharp.eu
www.linkedin.com/company/sharpeurope/
www.twitter.com/Sharp Europe
www.youtube.com/SharpEurope
www.humansinvent.com

For yderligere oplysninger
Petter Andersson, Salgschef, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 734 34 56 22, petter.andersson@sharp.eu

Om Sharp Visual Solutions
Som udvikler og en af verdens førende producenter af skærmteknologi tilbyder Sharp et bredt udvalg af skærme og løsninger til enhver form for professionel anvendelse. Der fås i øjeblikket skærmstørrelser op til 90” med fremragende funktioner som f.eks. høj lysstyrke og enestående billedkvalitet med lavt strømforbrug og 24/7-drift. Nogle af modellerne har desuden avancerede funktioner med videovæg, interaktivitet og ultrahøj opløsning. Anvendt i kombination med Sharps Cloud Portal Office, en samarbejdende lagrings- og arbejdsprocestjeneste, hjælper Sharp virksomheder med at holde sig forbundet, forbedre teamwork og opnå bedre resultater. Derfor er Sharp den perfekte løsning på ethvert professionelt visningsbehov.