Sharp udvider sit smart-TV-sortiment med LE761-serieb í 42 og 50 tommer

Sharp udvider sit TV-udbud med den nye og smarte LE761-serie, som bygger på LED-teknologi. De nye modeller har en fantastisk billedkvalitet og smarte tilslutningsmuligheder, der giver en optimal seeroplevelse. LE761-modellerne sælges i størrelserne 42 og 50 tommer. De er i et lækkert og elegant design, som passer ind overalt.

– LE761-serien er det perfekte familie-TV - det helt rigtige for dig, der ønsker et større billede, krystalklar billedkvalitet og mange ekstrafunktioner. Sharps teknologi med blandt andet smarte tv-funktioner, fjernbetjeningsapp, trådløs deling af billeder og spil gør TV-kiggeri til en ægte interaktiv oplevelse, siger Per-Martin Öhman, produktchef, Sharp Electronics (Nordic) AB

Fantastisk billedkvalitet
Takket være Sharps egen Active Motion 300 Hz-teknologi giver LE761-serien fremragende billedkvalitet samt bløde og naturlige bevægelser. Denne teknologi medfører mindre bevægelsesuskarphed og sørger for en jævn og naturtro gengivelse af scener med hurtige bevægelser – ideelt til sport og actionfilm. Der medfølger fire par 3D-briller, som giver hele familien en ægte biografoplevelse.

Kobl op og slap af
Sharps portal AQUOS NET+ giver mange tilslutningsmuligheder: browser, integration med mobile enheder, apps, Video on Demand-tjenester og medielagring. Alt gennem en intuitiv og betjeningsvenlig brugerflade. Med Sharps Smart Remote-app kan TV'ets funktioner også betjenes via mobiltelefon eller tablet. Der er nem adgang til Netflix via en dedikeret knap på fjernbetjeningen.

Via dit hjemmenetværk og DMR-teknologi (Digital Media Renderer) er det let at sende billeder, videoklip og musik fra din smartphone eller tablet til den store skærm. Både iOS- og Android-platformen er understøttet. Billeder og videoklip på mobiltelefon eller tablet kan nemt og trådløst vises på TV-skærmen.

Med Miracast kan Android-brugere spejle indholdet fra deres smartphone eller tablet direkte til LE761-skærmen, så oplevelsen af medier og spil bliver meget større på TV-skærmen.

Smukt design
LE761-serien er i et elegant design med en tynd, let aluminiumsramme, der giver en uovertruffen seeroplevelse. Den pæne ramme i børstet aluminium passer perfekt til det tynde og diskrete design.

LE761-serien fås fra april 2014 til følgende vejledende udsalgspriser:
LC-42LE761EN: 5000:-
LC-50LE761EN: 7000:-

For flere oplysninger
Per-Martin Öhman, nordisk produktchef for Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 513 0514, permartin.ohman@sharp.eu,
Birgitta Olsson, PR-chef Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 644 4366, birgitta.Olsson@sharp.eu

Om Sharp LCD TV
Som en førende pioneer på verdensplan inden for LCD og digitale teknologier, udvikler Sharp fortsat nye audiovisuelle produkter, der sætter forbrugeren i centrum. Dette er grunden til, at Sharp AQUOS er det førende varemærke i Europa inden for storskærms LCD tv, hvor vores Quattron teknologi viser over en milliard farver for at give den ultimative tv-oplevelser. For flere oplysninger besøg www.sharp.eu