Sharps nye HiFi-system DK-KP85PH leverer kraftig lyd i elegant design

Sharp lancerer DK-KP85PH, der er et kraftigt og elegant HiFi-system, som uden besvær spiller al musik i rigtig god kvalitet uanset format, selv trådløst via Bluetooth.

Høj lydkvalitet uanset filformat
To kraftigere forstærkere garanterer høj udgangseffekt (2 x 25 W RMS) og med HiFi-indstilling af bas, diskant og XBASS får du en HiFi-lyd i høj klasse. Desuden kan du oplade din iPad, iPhone eller iPod, samtidig med at du afspiller fra den. Dertil kommer, at DK-KP85PH er udstyret med Bluetooth, så du også kan streame musik trådløst. Endelig kan DK-KP85PH afspille musikfiler (MP3/WMA) via USB-hukommelse, CD (standard/CD-MP3/-WMA) eller fra den indbyggede FM/AM-radio med RDS og 40 genvejsknapper til at lagre dine favoritkanaler.

– Vores nye alt-i-et HiFi-anlæg med førsteklasses lydkvalitet er kraftigere end mange af de andre modeller, der findes på markedet. Det lækre design i pianosort finish gør, at den passer ind overalt fra designerhjem til moderne kontorer, siger Per-Martin Öhman, der er nordisk produktchef for Sharp Electronics Nordic.

Slankt design, der kan hænge på væggen
DK-KP85PH er så let og tynd, at den let kan hænges op på væggen, men den kan sagtens stå frit. Med et energiforbrug på kun 0,4 Watt bruger meget lidt strøm, og den slukker automatisk efter 15 minutter, hvis du ikke bruger den.

Der medfølger fjernbetjening og holder til iPad. Modellen findes desuden uden Bluetooth under navnet DK-KP82PH.

Både DK-KP85PH og DK-KP82PH alt-i-et HiFi-system findes nu ude i forretningerne.

For flere oplysninger
Per-Martin Öhman, nordisk produktchef for Sharp Electronics (Nordic) AB, 46 70 513 0514, permartin.ohman@sharp.eu,
Birgitta Olsson, PR-chef Sharp Electronics (Nordic) AB, 46 70 644 4366, birgitta.Olsson@sharp.eu

Sharp Electronics (Europe) Ltd. med hovedkontor i London er det europæiske datterselskab af japanske Sharp Corporation, der er globalt førende opfinder og producent af audiovisuelt udstyr, kommunikations-, miljø-, informations- og medicoprodukter. Virksomheden har 4.200 ansatte fordelt på 26 afdelinger i Europa. Omsætningen i regnskabsåret 2011-2012 var på 3.488.963.000 dollar. For flere oplysninger: www.sharp.eu.