Sharps nye LE751-serie ændrer markedet for storskærms-tv

Sharp udvider sit sortiment af storskærms-tv med det nye smart-tv AQUOS LC-60LE751 LED.  Med 60” knivskarpt billede, som også kan vise 3D, og det topmoderne slimline design appellerer Sharps nye modeller til et bredt publikum. I serien findes også modeller i 50” og 39”.

Større kontrast med avanceret pixelstyring
LE751-serien har enestående billedkvalitet og bløde bevægelser takket været Sharps egen Active Motion 200Hz-teknik, som reducerer uskarphed og gør bevægelser mere naturlige. LC-60LE751 er desuden udstyret med Sharps eget XGEN 3D-panel, som med avanceret pixelstyring giver markedets bedste kontrastniveauer og et meget lavt energiforbrug i energiklasse A+.

- LC-60LE751E er perfekt, når man skal opgradere til storskærms-tv. Det indeholder det hele; fantastisk billedkvalitet, 3D, fungerer sammen med din smartphone, er på nettet, hvortil kommer et elegant design, siger Per-Martin Öhman, nordisk produktchef for Sharp.

Fjernbetjen tv’et med mobilen

Med den indbyggede AQUOS NET+ browser er internet, sociale medier, apps, video on demand kun nogle klik væk, og med SHARP Smart Remote + app kan du endelig lægge fjernbetjeningen væk og i stedet bruge din smartphone. Med et klik eller et svirp skifter du kanal, justerer lydstyrken, sætter på pause, spoler, optager og meget mere. Apps og video on demand-tjenster på AQUOS NET+ portal opdateres løbende og lægges automatisk ind.

.

Sølvfarvet slimline ramme og fod
LE751-serien er sølvfarvet, har en ultratynd ramme på 10 mm (15 mm for 60”-modellen) og levereres med en åben metalfod, der skaber en illustion af, at tv’et svæver. 60”-modellen LC-60LE651 har samme specifikationer men er i sort finish og forberedt for wi-fi. Tilvalg til begge serierne er aktive 3D-briller.

Sharp LC-60LE751 og LC-60LE651 kommer i butikkerne i løbet af juni.

For flere oplysninger og billeder
Birgitta Olsson, PR-chef Sharp Electronics Nordic, 46 70 644 4366
Per-Martin Öhman, nordisk produktchef for Sharp Electronics (Nordic) AB, 070 513 0514

Sharp Electronics (Europe) Ltd. med hovedkontor i London er det europæiske datterselskab af japanske Sharp Corporation, der er globalt førende opfinder og producent af audiovisuelt udstyr, kommunikations-, miljø-, informations- og medicoprodukter. Virksomheden har 4.200 ansatte fordelt på 26 afdelinger i Europa. Omsætningen i regnskabsåret 2011-2012 var på 3.488.963.000 dollar. For flere oplysninger: www.sharp.eu.