Insideres handel med aktier i SimCorp A/S

I henhold til værdipapirhandelslovens § 28a følger hermed indberetning af transaktioner under fondskode DK0060495240 - SimCorp A/S.

Offentliggørelsen er baseret på indberetninger, som SimCorp A/S har modtaget fra selskabets ledende medarbejdere den 26. februar 2014.

Levering af aktier:
Bestyrelsen har i overensstemmelse med den af generalforsamlingen godkendte aflønningspolitik den 1. april 2010 givet tilsagn om betingede aktier i SimCorp A/S. Retten til de betingede aktier opnås efter 3 år under forudsætning om fortsat ansættelse. Derudover er der betingelser om en gennemsnitlig årlig minimumsvækst i omsætning og gennemsnitlig årlig resultatgrad efter skat i en 3 års periode.

Levering af aktier er nu gennemført i overenstemmelse med betingelserne for disse tilsagn om betingede aktier i SimCorp A/S, tildelt den 1. april 2011 til ledende medarbejdere.

Navn Stilling Handelsdato Transaktionens karakter Antal (stk.) Kursværdi (DKK)
Georg Hetrodt Teknologidirektør

26.02.2014 Levering af aktier 11.830 2.590.652
Thomas Johansen

Økonomidirektør 26.02.2014 Levering af aktier 11.830 2.590.652
Jacob Goltermann Bestyrelsesmedlem 26.02.2014 Levering af aktier 590 129.204

Derudover har følgende aktietransaktioner fundet sted:

Navn Stilling Handelsdato Transaktionens karakter Antal (stk.) Kursværdi (DKK)
Thomas Johansen

Økonomidirektør 26.02.2014 Salg af aktier 6.500 1.428.151
Jepser Brandgaard Bestyrelsesformand 26.02.2014  Køb af aktier 2.260 495.941

Markedet er NASDAQ OMX Copenhagen.

Eventuelle spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til Thomas Johansen, Økonomidirektør, SimCorp A/S, telefon 35 44 88 00.

SimCorp A/S