Insideres handel med aktier i SimCorp A/S

Report this content

I henhold til værdipapirhandelslovens § 28A følger hermed indberetning af transaktioner under fondskode DK0016026164 - SimCorp A/S.

I overensstemmelse med den af generalforsamlingen den 29. marts 2012 godkendte aflønningspolitik og direktørkontrakten med Klaus Holse har SimCorp A/S tildelt betingede aktier til Klaus Holse den 1. september 2012.

Betingede aktier:

Navn Stilling Tildelingsdato Transaktionens karakter Antal (stk.) Kursværdi (DKK)
Klaus Holse CEO 01.09.2012 Tildelte betingede aktier 10.722 10.936.440

Endelig retserhvervelse til de betingede aktier sker som følger:

• 60% retserhverves endeligt den 1. september 2015
  • 20% retserhverves endeligt den 1. september 2016
  • 20% retserhverves endeligt den 1. september 2017

Endelig retservervelse til de betingede aktier er betinget af Klaus Holses fortsatte ansættelse som administrerende direktør i SimCorp A/S på de relevante retserhvervelsesdatoer. Endvidere forudsætter endelig retserhvervelse, at Klaus Holse fastholder en investering foretaget i SimCorp-aktier til en markedsværdi på mindst DKK 5 mio., dog således at investeringsforpligtelsen aftrappes forholdsmæssigt i forhold til retserhvervelsen til de betingede aktier.

Markedet er NASDAQ OMX Copenhagen.

Eventuelle spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til Thomas Johansen, CFO, SimCorp A/S, telefon 35 44 88 00.

SimCorp A/S