• SimCorp/

SimCorp Dimension skal anvendes til BMO Global Asset Management’s investeringsaktiviteter i Toronto, Chicago og Milwaukee

SimCorp meddeler, at man har indgået en licensaftale med Bank of Montreal i relation til dets nordamerikanske datterselskaber indenfor BMO Global Asset Management*.

SimCorp’s hovedprodukt, SimCorp Dimension, skal anvendes af BMO Global Asset Management til investment accounting, performance, attribution, cash management, reconciliation og client reporting. Løsningen fra SimCorp vil understøtte firmaets aktiviteter i Toronto, Chicago og Milwaukee.

Henvendelse vedrørende denne meddelelse rettes til:
David Kubersky, Managing Director, SimCorp North America: +1 212 994 9401
Torben Munch, Executive Vice President, Chief Operating Officer, SimCorp A/S: +45 3544 8800, +45 2223 4789

* BMO Global Asset Management inkluderer visse indirekte, helejede datterselskaber af Bank of Montreal.