Skargards Vildmarksbade afslører tredje Regal model

Report this content

Det skandinaviske firma Skargards har udvidet deres luksuriøse linje af brændefyrede vildmarksbade med introduktionen af en ny version af vildmarksbadet Regal. Denne variation af deres mest populære model har en mere kompakt ovn og derfor en lavere pris på kun 24.900 kr.

”Selvom vores Regal vildmarksbad er vores mest populære model takket være ovnens unikke design, har vi erfaret, at der er en stærk efterspørgsel for et billigere alternativ, som vi har været i stand til at skabe uden at gå ned på kvalitet” forklarer Skargards grundlægger Fredrik Hofgaard.

For at illustrere forskellen mellem de to typer har Skargards opdateret modellernes navne. Fremover vil det nye design blive refereret til som Regal Standard, mens den originale model rebrandes som Regal DualBurn® for at fremhæve fordelen med det ekstra forbrændingskammer.

Regal Standard vil være tilgængelig i en størrelse der kan rumme op til 5-7 personer.

Alle tre Regal modeller har fortsat det tilfælles at de består af materialer af høj kvalitet, fantastisk komfort og en integreret brændeovn. Den mere kompakte ovn i den nye Regal Standard er stadig effektiv med en opvarmningstid på omkring tre timer, hvorimod den mere kraftfulde DualBurn® ovn kun bruger lidt over to timer. Som altid kan enhver Skargards model udstyres med diverse tilbehør såsom undervandsbelysning og boblejets.

Kontaktoplysninger:

Carmen Flicke

carmen.flicke@skargards.com

Om Skargards

Siden 2007 har Skargards designet, produceret og leveret deres eksklusive brændefyrede vildmarksbade. Nu som førende producent i Europa, leverer det svenske firma dets produkter direkte til deres kunders’ hoveddør i 12 lande inklusiv Sverige, Norge, Danmark og Storbritannien. Innovative idéer, kvalitetsprodukter og elegant design gør Skargards speciel inden for markedet. Læs mere på www.skargards.com/dk

Tags:

Hurtige fakta

Tweet dette

Citater

Selvom vores Regal vildmarksbad er vores mest populære model takket være ovnens unikke design, har vi erfaret, at der er en stærk efterspørgsel for et billigere alternativ, som vi har været i stand til at skabe uden at gå ned på kvalitet.
Fredrik Hofgaard, Stifter af Skargards