Bæredygtige julegaver fra SodaStream

Forud for årets julehandel slår SodaStream et slag for bæredygtige gaver. Alle vinder, når man gør nogen glad og samtidig gør en indsats for miljøet, siger Mats Ajpe, Marketing Director hos SodaStream Nordics.

Når vi laver danskvand derhjemme i stedet for at købe det i butikken, betyder det, at en familie kan spare miljøet for hundredvis af flasker om året. Et faktum, der er ved at gå op for mange. Efterspørgslen er nemlig større end nogensinde, og i dag findes sodavandsmaskinerne fra SodaStream i næsten hver fjerde svenske husholdning. Forud for julen i år regner virksomheden med en yderligere øget efterspørgsel.

– I takt med at forbruget hvert år øges omkring jul, tales der i stigende grad om bæredygtigt og cirkulært forbrug. Et tydeligt tegn på det er, at flere mennesker vælger at fremstille danskvand og sodavand med SodaStreams maskiner i stedet for at forbruge engangsflasker af plast. En julegave med en sodavandsmaskine fra SodaStream er ikke kun en dejlig overraskelse for modtageren; det er også godt for miljøet, siger Mats Ajpe, Marketing Director hos SodaStream Nordics.

To bæredygtige gaver fra SodaStream

Spirit One Touch er en elektrisk version af den prisbelønnede Spirit-maskine, som giver brugeren en forenklet brugeroplevelse samt et moderne design til en overkommelig pris.
Maskinen fås i to klassiske farver, sort og hvid. Den har tre forskellige kulsyreniveauer, så brugeren selv kan vælge mængden af bobler.

Vejledende pris på 999 DKK.

SodaStream Crystal har et diskret og minimalistisk design, der gør den til en flot detalje i indretningen. Maskinen har en stilfuld farve, titanium og sølv, som dækker hele maskinen. Crystal er udstyret med en glasflaske, som er indbygget i beholderen og derfor kun er synlig ved brug. Flasken har en moderne form og giver en luksuriøs fornemmelse. Den kan desuden vaskes i opvaskemaskine, hvilket gør den til en nem kande.

Vejledende pris på 1099 DKK.

Få flere oplysninger ved at kontakte:

SodaStream®, der er verdens førende producent og distributør af sodavandsmaskiner, har aktiviteter i 46 lande med produkter i mere end 80.000 butikker på fem kontinenter. SodaStream gør det muligt og nemt for forbrugere at forvandle almindeligt postevand til danskvand og tilsætte vandet smag på få sekunder. Ved at gøre almindeligt postevand sjovere og mere spændende hjælper SodaStream forbrugere til at drikke mere vand. SodaStreams sodavandsmaskiner tilbyder et innovativt alternativ for forbrugere, som ikke længere vil købe sodavand eller danskvand på flaske. SodaStream fremmer menneskers sundhed og velvære, værner om miljøet, er omkostningseffektiv, fleksibel og sjov at bruge. Du kan læse mere om, hvordan SodaStream gør vand mere spændende ved at følge SodaStream på Facebook, Instagram og YouTube. Besøg gerne: www.sodastream.dk