Software AG maksimerer udbyttet af Big Data

Software AG, verdens førende Business Process Excellence leverandør, har nu branchens mest omfattende produktsuite, der integrerer Big Data, cloud, mobility og forretningsprocesser. Den brede portefølje af integrerede produkter giver maksimal værdi af Big Data.

− Når en virksomhed får muligheden for direkte at agere på enorme mængder af information, kan det faktisk forandre virksomheden. Finansielle virksomheder kan for eksempel minimere risikoen for bedrageri ved hurtigt at opdage og stoppe mistænkelige transaktioner. Logistik- og detailhandelsvirksomheder kan indregne leveranceoplysninger fra historiske data såsom trafik, vejr, kalenderbegivenheder og andre data, som alt sammen er med til at give meget pålidelige leveranceoplysninger, siger Fredrik Silfwerplatz, salgschef for Software AG i Norden.

− IT-branchen gennemgår lige nu en revolution, som vil påvirke alle virksomheder på en mere radikal måde end vi hidtil har set. I fremtiden vil hvert firma have behov for en unik digital strategi opbygget omkring Big Data, cloud, mobility og sociale platforme, hvis de vil opnå vækst. Skal man træffe hurtige og effektive forretningsmæssige beslutninger, er det nødvendigt med realtidsinformation om markedet. Vi ser behovet og har ambitionen om at stå i spidsen for denne udvikling, siger Fredrik Silfwerplatz.

Lanceringen af de integrerede produkter til cloud, mobility, Big Data og sociale netværk er den største produktlancering i Software AG's historie. I den nye produktportefølje findes platforme som blandt andet Terracotta In-Genius, ARIS 9.0 og webMethods 9.0.

Terracotta In-Genius integrerer realtids in-memory adgang med virksomhedens business intelligence resurser og gør det muligt at opdage og reagere på hændelser øjeblikkeligt. ARIS 9.0 anvender cloud-baserede sociale værktøjer til at optimere forretningsprocesser gennem involvering af interessenterne i alle projektfaser. webMethods 9.0-integrationsplatformen øger ydelsen betydeligt gennem behandling og integration af store mængder datastrømme i realtid.

− Ved at integrere terabytes af realtidsdata kan virksomheder få en helt ny indsigt med alt, hvad det indebærer af forbedrede forretningsmuligheder, siger Fredrik Silfwerplatz.

For mere information og interviews bedes du kontakte:

Susan Rose, pressekontakt Susan Rose Communication AB, 073 300 3010, susan@susanrose.se

Camilla Emlé, marketingchef for Software AG Norden, 0705-95 17 05

About Software AG

Software AG (FRA: SOW) helps organizations achieve their business objectives faster. The company's big data, integration and business process technologies enable customers to drive operational efficiency, modernize their systems and optimize processes for smarter decisions and better service. Building on over 40 years of customer-centric innovation, the company is ranked as a leader in 15 market categories, fueled by core product families Adabas and Natural, ARIS, Terracotta and webMethods.  Software AG has more than 5,400 employees in 70 countries and had revenues of €1.05 billion in 2012. Learn more at www.softwareag.com.

Tags:

Hurtige fakta