Dell SonicWALL sikrer netværk inden for detailhandelen

Report this content

Stadig flere virksomheder inden for detailhandelen vælger Dell SonicWALL som leverandør for at sikre deres netværk og forretningsmiljøer. De sidste i rækken af kunder er Rudolf Wöhrl AG, en af Tysklands bedst kendte modekæder, og Work in Progress Textilhandels GmbH, enedistributør af tøjmærket Carhartt i Europa.

Dell SonicWALL offentliggjorde i dag, at Rudolf Wöhrl AG har valgt Dell SonicWALL til forbedring af sikkerheden i deres datanetværk. Med 38 butikker og mere end 2.500 medarbejdere er Wöhrl forhandler af populære mærker som Hugo Boss, Esprit, Gerry Weber og Marc O’Polo. Alle Wöhrls filialer er sammenkoblet i et netværk for at gøre det hurtigt og enkelt at få adgang til vigtig information. Efter en omhyggelig vurdering af markedets forskellige løsninger valgte Wöhrl at installere Dell SonicWALL Aventail E-Class SRA (Secure Remote Access) Appliance, som kombinerer komplet beskyttelse med fuld sikkerhedskontrol af endepunkter og ensartet politikhåndtering. De nøglefaktorer, der afgjorde valget til Dell SonicWALLs fordel, var muligheden for central håndtering og overvågning af hvert enkelt endepunkt og muligheden for at overvåge i realtid.

Foruden dette har Work in Progress Textilhandels GmbH, enedistributør af tøjmærket Carhartt i Europa, nu også valgt at bruge Dell SonicWALLs netværkssikkerhedsløsninger. Carhartt er et af Europas førende varemærker inden for streetwear. Efter virksomheden gik over til Dell SonicWALL, beskyttes hovedkontoret af en klynge af NSA E6500 Network Security Appliances (NSAs), og til det formål anvendes der en række forskellige modeller fra Dell SonciWALL i et stort antal filialer og produktionsanlæg, lige fra den lille TZ 210-firewall til den større NSA-serie. En stor fordel for Work in Progress er, at alle systemer rundt omkring i verden håndteres og overvåges med Dell SonicWALLs Global Management System (GMS), og det betyder en betydelig sænkning af administrations-omkostningerne. Med GMS får virksomheden en sikker løsning til enkel og sikker administration med en centraliseret overvågning. GMS giver netværksadministratorer et indblik i datatrafikken i realtid, som ikke findes tilsvarende.

Detailhandelens teknologipartner

Detailhandelen står over for et stigende antal IT-udfordringer, og blandt disse opleves der strenge overensstemmelseskrav fra banker og leverandører af betalingskort (med strenge PCI-sikkerhedsstandarder) og fremkomsten af nye elektroniske betalingsmetoder via mobiltelefonen. I og med at kontantløse betalinger er i fremvækst, skal virksomheder inden for detailhandelen nu kunne garantere en sikker databeskyttelse for at holde sig konkurrencedygtig.

Dell SonicWALL støtter de aktører inden for detailhandelen, der vil introducere eller opdatere systemer for at sikre information og forretningsprocesser, og virksomheden fremstår i stadigt stigende omfang som et førstevalg, når det drejer sig om at vælge teknologipartner.

Dell SonicWALLs løsninger sammenkobler salgssteder og kasser til sikker dataoverførsel og gør det også muligt med sikker datakommunikation ved at etablere VPN-tilslutninger mellem butikker, filialer og hovedkontoret.

Globale netværkssikkerhedsløsninger

Dell SonicWALL tilbyder løsninger til netværkssikkerhed og databeskyttelse, der gør det muligt for kunder og partnere i hele verden at foretage dynamisk sikring, kontrol og skalering af deres globale datanetværk. Sikkerhedsløsningerne er tilstrækkelig smarte til at kunne tilpasses dynamisk alt efter, hvordan organisationer og trusler udvikles globalt. Ved at udnytte den patenterede Reassembly-Free Deep Packet Inspection-teknologi i kombination med en hurtig, parallel og flerkernet hardwarearkitektur, muliggør Dell SonicWALL simultan ”multi-threat”-scanning og analyse og tilbyder en teknisk ramme, der gør, at hele løsningen kan skaleres op ved installation i netværk med stor båndbredde. Løsningerne er tilgængelige for virksomheder af alle typer og i alle størrelser, og de anvendes i forretningsmiljøer, campusmiljøer, butikker, myndigheder, tjensteleverandører og inden for sygepleje mv.

Få flere nyheder om dynamisk sikkerhed og næste generations netværk ved at følge SonicWALL på LinkedIn, Facebook, YouTube og Twitter

SonicWALL

Jan Hindolff

jhindolff@SonicWALL.com

Eric Uggla

BondPR

eric@bondpremea.com

Om Dell SonicWALL

Dell SonicWALL udvikler avancerede intelligente netværks- og datasikkerhedsløsninger, der kan tilpasses virksomhedernes stigende behov og ny typer trusler. Dell SonicWALLs produkter benytter SonicWALLs prisbelønnede hardware, software og virtuelle løsninger til at spore og kontrollere applikationer samt beskytte netværk mod indtrængning og angreb med skadelig kode. SonicWALLs løsninger benyttes af små og store virksomheder over hele kloden. Få flere informationer ved at besøge http://www.sonicwall.com eller www.dell.com.

Tags: