SSAB har valgt Tibnor til Certificeret Partner i Danmark

Det er med stor glæde at vi kan præsentere Tibnor Danmark A/S, som vores officielle SSAB Laser partner. Under en kort ceremoni først i juli modtog Tibnor deres synlige bevis på deres partnerskab af SSAB Laser plader.

- Vi er særdeles tilfredse med at SSAB har valgte os til partner, det giver en rigtig god følelse, at vi er med til at tilbyde kunderne et så unikt kvalitets produkt, siger Arne Stubberup, Produktchef fra Tibnor Danmark

SSAB Laser er pladen med markedets bedste garantier, og er særdeles velegnet til automatiseret produktion for komplicerede udskæringer og buk, som er ens hver gang. Det kommer også til udtryk i kortere gennemløbstid, samt færre produktionstop som kan ses på efterkalkulationen, denne er oftest blevet optimeret, i forhold til brugen af alternative produkter.

- Det er få udvalgte virksomheder som får denne mulighed for blive SSAB Laser partner, pt. er der 25 SSAB Laser partnere i Europa, vi stiller store krav til partnere, i forhold til lager sortiment og produktuddannelse, for man kan blive godkendt, siger Claus Haug, Salgschef på SSAB Danmark.

Hurtig levering er afgørende

Tibnor Danmarks kvalitets produkt sortiment leveres fra vores store moderne lager i Taulov, med dag til dag levering, til vores kunder i hele Danmark.

- At vi er blevet SSAB Laser partner er en stor fordel for vores kunder siger Arne.

Alle data for SSAB Laser med garantier og øvrige data findes på dette link :  https://www.ssab.com/products/brands/ssab-laser